vraag

Geen internetverbinding: Tele2 DNS-server is niet bereikbaar

• 31 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 304 x bekeken

Sinds gisterenmiddag heb ik geen internetverbinding met de DNS-server van Tele2.
Gebruik nu dus google-DNS-server om dit bericht te versturen.
Hoop graag snel een antwoord te krijgen

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 2
Hé Martin, ik kan vanaf hier zien dat de DNS gegevens correct in het modem zijn ingeladen. In dergelijke gevallen zou ik graag een reset willen uitvoeren van het modem, dit mag je ook zelf doen. Met je toestemming zet ik het modem terug naar de fabrieksinstellingen; maak je geen zorgen - ik zet alle instellingen terug zoals ik ze op dit moment zie staan (bijvoorbeeld je eigen wifi naam). Heb je misschien verder nog instellingen buiten de wifi om gewijzigd die ik misschien over het hoofd zie?
Hé Martin, ik kan vanaf hier zien dat de DNS gegevens correct in het modem zijn ingeladen. In dergelijke gevallen zou ik graag een reset willen uitvoeren van het modem, dit mag je ook zelf doen. Met je toestemming zet ik het modem terug naar de fabrieksinstellingen; maak je geen zorgen - ik zet alle instellingen terug zoals ik ze op dit moment zie staan (bijvoorbeeld je eigen wifi naam). Heb je misschien verder nog instellingen buiten de wifi om gewijzigd die ik misschien over het hoofd zie?
Ruben, sinds heden maak ik weer gebruik van de DNS-server van Tele2! Zonder enige reset aan jullie zijde.
Ik ben blij met het feit dat het weer werkt. Lees helaas ook veel negatieve ervaringen op het forum, maar deze keer ben ik tevreden. Thanks voor de reactie.
Reputatie 2
Goed om te horen, Martin. Het zou prima kunnen zijn dat het een kortstondige storing was in het management van het modem vanuit onze systemen, maar het ziet er gelukkig naar uit dat het probleem zich in ieder geval zelf heeft opgelost. Mocht je andere vragen hebben kan je deze natuurlijk altijd nog in dit topic kwijt.