beantwoord

geen internetverbinding meer

  • 14 October 2022
  • 4 reacties
  • 146 x bekeken

Sinds even na 12 uur geen internet meer. Modem herhaaldelijk gereset, kabel tussen modem en ptt-aansluiting vervangen. DSL-lampje gaat niet aan (knippert ook niet)

sittard

inmiddels bijna 30 min in de wacht bij de klantenservice… kort na begin een melding dat de wachttijd meer dan 5 min is…maar geen schatting hoe lang het ongeveer kan duren. Daarna geen enkele update meer.

Heb verbinding met klantenservice (service?!) verbroken. Triest…

icon

Beste antwoord door PaulusV 14 October 2022, 14:01

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Via www.tele2.nl/klantenservice contactformulier ingevuld…alleen werkt de knop “verdergaan” niet (in Safari en ook niet in Chrome) waardoor ik nog niet verder kom

opnieuw klantenservice gebeld en nu na 10 min een vriendelijke dame aan de lijn. Storing blijkt in wijkcentrale te zijn en moet binnen 24 uur opgelost zijn. Wordt vervolgd…

Reputatie 7
Badge +12

Hi Paulus.

Goed om te horen dat je e.e.a. al had geprobeerd en bedankt voor deze update! Ik selecteer je reactie als beste antwoord, zodat andere bezoekers ook goed op de hoogte zijn.

Ik hoop dat het snel wordt opgelost en dat je weer snel een goede verbinding hebt!

Inmiddels weer internet. Probleem opgelost. Dank! Maar doe a.u.b. wat aan jullie bereikbaarheid! 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Paulus,

Fijn om te horen dat je weer internet hebt en bedankt voor de update! Bedoel je via de telefonische klantenservice? Ik weet dat het inderdaad erg druk kan zijn. Je kunt ons daarnaast ook 7 dagen per week bereiken via Facebook, Twitter en de Chat(bot). Hier op de Community staan we uiteraard ook dagelijks voor je klaar. Ik hoop dat het niet nodig is, maar kom volgende keer zeker terug via een van deze kanalen, dan wordt je snel geholpen. 

Voor nu een heel fijn weekend! 

Reageer