beantwoord

Geen internetverbinding

  • 21 November 2019
  • 10 reacties
  • 470 x bekeken

Hallo, ik heb sinds gisterochtend geen internetverbinding meer.

Locatie is Middelburg.

Lampje op modem voor Internet blijft rood na herhaaldelijk resetten.

Bellen met helpdesk is een drama evenals de chatbot op deze site.

Is er iets bekend over een storing?

 

Groet,

Michel.

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 21 November 2019, 11:02

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten.

storing zie https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/problemen-vaste-diensten-78378

Vanaf 12.00 uur geen internet meer. Midden in een gesprek afgebroken. Modem gereset, internetlamp blijft rood. Ook klantenservice niet bereikbaar.

Regio Friesland.

Op storingsmeldpunt vanaf 12.00 uur ongeveer een piek in meldingen, maar op de site van Tele2 alleen dat de Klantenservice storing heeft.

Vreemd verhaal.

 

Goedemiddag,

 

zowel de virual assistant als telefonisch niet bereikbaar, 

de internetverbinding in winschoten ligt eruit? 

Heb het al handmatig geprobeerd te resetten zonder geluk..

 

wanneer kan ik weer gebruik maken van internet? Werken is erg lastig zo 

Hoi,

 

sinds een half uur geen internetverbinding meer. Locatie Groningen  

Lampjes internet op modem blijven rood branden, na herhaaldelijk gereset te hebben. 

Telefonisch bereikbaar niet mogelijk. 

Is er iets bekend over een storing?

Reputatie 3
Badge +5

Helaas moest er serieus laswerk aan te pas komen en kon het niet zomaar opgelost worden. Excuses dat het daarom wat langer heeft geduurd. Als het goed is werkt alles weer. 

 

Groeten Anton

Precies al 2 dagen geen internet of telefoon in Middelburg. Ook geen enkele communicatie vanuit Tele2. De MB’s van de kids raken op. Ze moeten dingen voor school doen op internet. Staat er nu al 2 dagen een monteur bij de wijkcentrale dan zoals me verteld werd? 

Overigens is de (werk)dag nu zo'n beetje ten einde en nog steeds geen ineternet verbinding. Dus nu bijna 2 volle werkdagen.

 

Groet,

Michel.

Hallo,

Welkom op het forum. Wat balen dat je verbinding niet werk. Op dit moment hebben we te maken met een algemene storing in Middelburg.  Er is geconstateerd dat op de apparatuur waarop jij bent aangesloten in de centrale een probleem is. 

Onze netwerkspecialisten zijn hard bezig om de oorzaak te achterhalen en te verhelpen. We willen je bedanken voor je melding!  Excuses voor het ongemak.

Groeten Anton


Okay, bedankt voor je reactie Anton.

Hopelijk wordt het in de loop van de dag opgelost.

 

Groet,

Michel.

Reputatie 3
Badge +5

Hallo,

Welkom op het forum. Wat balen dat je verbinding niet werk. Op dit moment hebben we te maken met een algemene storing in Middelburg.  Er is geconstateerd dat op de apparatuur waarop jij bent aangesloten in de centrale een probleem is. 

Onze netwerkspecialisten zijn hard bezig om de oorzaak te achterhalen en te verhelpen. We willen je bedanken voor je melding!  Excuses voor het ongemak.

Groeten Anton