beantwoord

Geen internetverbinding

• 14 februari 2016
  • 3 reacties
  • 205 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
beste Tele2,

Ik heb op het moment geen internet
Dit verstuur ik met 3G
Ik wil zo spoedig mogelijk hulp
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 17 februari 2016, 17:23

Hoi Plooy,
Dat is onhandig! Het gaat dus om je vaste internet. Heb je toevallig al je modem gereset? Dit doe je door hem 1 minuut van het stroom te halen. Als je dat gedaan hebt, ben ik benieuwd welke lampjes er op je modem branden en welke kleur deze zijn.
Heb je ook gekeken of alles helemaal goed is aangesloten?
En werken zowel je wifi als je bekabelde internet niet?
Je modem is aangesloten op het ISRA punt. Zou je eens kunnen kijken of die kabel die van je modem naar het ISRA punt gaat niet langer is dan 2 meter. Als deze langer is, kan dit voor verstoringen zorgen.

Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Plooy,
Dat is onhandig! Het gaat dus om je vaste internet. Heb je toevallig al je modem gereset? Dit doe je door hem 1 minuut van het stroom te halen. Als je dat gedaan hebt, ben ik benieuwd welke lampjes er op je modem branden en welke kleur deze zijn.
Heb je ook gekeken of alles helemaal goed is aangesloten?
En werken zowel je wifi als je bekabelde internet niet?
Je modem is aangesloten op het ISRA punt. Zou je eens kunnen kijken of die kabel die van je modem naar het ISRA punt gaat niet langer is dan 2 meter. Als deze langer is, kan dit voor verstoringen zorgen.

Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Plooy,
Ik heb helaas geen reactie van je gehad. Wat is de status op dit moment? Is het opgelost of kamp je nog met dezelfde problemen?
Ik hoor het graag van je. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Plooy,
Ik ga je topic sluiten aangezien ik niks meer van je gehoord heb. Als je toch nog hulp nodig hebt, maak dan gerust een heel nieuw topic aan. Dan word je daar weer verder geholpen. :)
Groetjes Kiko