beantwoord

Geen Internet wel wifi ontvangst

Tele2.

Vanaf 4 sept hebben geen internet en tv. Dus al meer dan een maand. Dit weekend is voor de 2de keer een nieuw modem opgestuurd, maar zoals ik al dacht is het hier niet mee opgelost. Ook dit modem werkt niet. De lampjes branden groen het internet lampje is rood. Ik heb wel Wifi maar internet komt niet door. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Heb al zo vaak gebeld naar jullie maar ik krijg ook geen reactie terug hoe het er voor staat.
Graag wil ik geholpen worden en niet weer 3 tot 5 werkdag verder zijn enzo...

icon Beste antwoord door Help2014 8 oktober 2017, 12:47

Wel Wifi en geen internet via een vaste verbinding? dat kan echt niet,..
Weet je wel zeker dat de Wifi van je eigen modem komt?,..
Je schrijft 'internet lampje is rood' dan is een Wifi ontvangst echt niet mogelijk,..
Als internetlampje rood is dan is er geen verbinding!
Nu zal er een monteur aangestuurd moeten worden om de verbinding na te kijken!

Succes!

Bekijk origineel bericht

3 Reacties

Reputatie 2
Badge +3
Wel Wifi en geen internet via een vaste verbinding? dat kan echt niet,..
Weet je wel zeker dat de Wifi van je eigen modem komt?,..
Je schrijft 'internet lampje is rood' dan is een Wifi ontvangst echt niet mogelijk,..
Als internetlampje rood is dan is er geen verbinding!
Nu zal er een monteur aangestuurd moeten worden om de verbinding na te kijken!

Succes!
Ja ik weet heel zeker dat de wifi van eigen modem komt. Tele2 ziet ook wel een verbinding met de modem, maar de data komt niet door.... Ik hoop dat er snel een monteur langs komt. Al zo lang nu mee bezig.

Ik heb nog een huis uit de jaren 30 dus met 4 draadjes uit de muur. rood en blauw aangesloten. Hier heeft het altijd op gewerkt.

Problemen zijn er om opgelost te worden. Geduld. Alleen moet er zelf zoveel achteraan...
Reputatie 2
Badge +3
Je heb er ook geen extra router aan hangen? en met de Wifi verbinding kan je uiteraard ook niet internetten,..
je ziet alleen dat er een Wifi verbinding is toch?
Je heb vier draadjes uit het ISRA punt rood en blauw is i.d.d het eerste paartje, en als de Tele2 verbinding daar altijd op heeft gewerkt dan ligt het daar dus niet aan,..
Een maand al geen verbinding, is niet meer van deze tijd, Tele2 zal echt dit snel moeten verhelpen,.
Je neemt een dienst af van Tele2 dus die zijn het aanspreekpunt, want KPN zal wel aangestuurd moeten worden,...
Als Tele2 op afstand heeft gezien dat de data niet doorkomt , dan is de verbinding niet goed en een nieuw modem opsturen heeft dan geen zin, ziet het als diesel in een goed draaiende benzinemotor gooien,..
dat gaat niet werken,.beetje jammer weer dit,..

Reageer