beantwoord

Geen internet wel verbindng

• 1 juni 2016
  • 8 reacties
  • 251 x bekeken

Hoop dat u mj kunt helpen:
Vandaag heb ik bericht gekregen dat mjn internetaansluiting om 18.00 is geactiveerd. Ik heb rond 20.00 alles aangesloten en aangezet.
De lampjes branden: power is rood, dsl is groen en branden beiden continue. Ook de aangesloten apparaten branden continue.
Het internetlampje brandt niet.
Ik heb dus geen internet.

Mijn abonnement is Internet Extra.

Ik heb momenteel nog een KPN abonnement lopen, ik heb dus op deze telefoonaansluiting alle KPN apparatuur weggehaald en vervangen door het Tele2 modem. Ik neem aan dat het dan meteen zou moeten werken?

Modem is al enkele keren gereset.
icon

Beste antwoord door Buzz001 6 juni 2016, 09:45

Beste Rick,

De monteur van de KPN is inderdaad geweest, dit weekend.
Het bleek dat het signaal wel binnenkwam in het pand maar op de verkeerde aansluiting. Na enig zoekwerk is deze gevonden, echter het klopt niet met de documentatie die KPN heeft over de infrastructuur in de straat / pand.
Dus, het werkt nu gelukkig wel, echter zal het binnenkort door de KPN allemaal worden nagelopen en dus waarschijnlijk opnieuw aangesloten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Ik heb zojuist gegoogled en las dat als het powerlampje rood aanblijft, het modem defect is.
Wat kan ik het beste doen?
Klantenservice bellen 020 754 4444
Reputatie 4
Badge +3
Beste Buzz001,

Hoe staat het er nu voor? Als ik je hier verder kan helpen, wil je mij dan jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Dan ga ik voor je kijken wat ik voor je kan betekenen.

Groetjes,
Rick
Beste Rick
Het werkt mog steeds niet.
Morgenochtend komt een monteur van KPN, hopelijk dat dat wat zal opleveren.
Beste Rick
Het werkt nog steeds niet.
Morgenochtend komt een monteur van KPN, hopelijk dat dat wat zal opleveren.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Buzz001,

Is de monteur inmiddels geweest? Ik ben benieuwd naar de status.

Groetjes,
Rick
Beste Rick,

De monteur van de KPN is inderdaad geweest, dit weekend.
Het bleek dat het signaal wel binnenkwam in het pand maar op de verkeerde aansluiting. Na enig zoekwerk is deze gevonden, echter het klopt niet met de documentatie die KPN heeft over de infrastructuur in de straat / pand.
Dus, het werkt nu gelukkig wel, echter zal het binnenkort door de KPN allemaal worden nagelopen en dus waarschijnlijk opnieuw aangesloten.
Reputatie 4
Badge +3
Die kabels liggen er natuurlijk al een tijdje. Op zich niet vreemd dat het een enkele keer afwijkt, maar het is in ieder geval fijn om te horen dat het nu werkt. Dat is het belangrijkste :)

Bedankt voor je berichtje!