beantwoord

Geen internet via Wi-Fi op TV

• 14 juni 2018
  • 11 reacties
  • 277 x bekeken

Hoi!ik heb sinds vanmorgen geen internet. Ik heb al gebeld met jullie en Samsung maar komen er niet aan uit. Geeft aan wel verbonden te zijn met draadloze apparaten maar niet met het internet.
Wel kreeg ik vanuit Samsung wat tips om de poorten op te zetten en wat wijzigingen door te voeren. Kunnen jullie me hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 22 juni 2018, 11:22

Hi,

Je verbinding is stabiel, enige wat eventueel voor problemen zou kunnen zorgen zijn de instellingen van de Wi-Fi verbinding zelf... Ik heb je kanaal even gewijzigd naar andere kanaal wellicht helpt dit!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Senn85,

Poort voor je openzetten kan ik je niet mee helpen, ik kan wel even met je mee denken!
Heb je op andere apparaten wel gewoon een internet verbinding? En wat heb je al reeds geprobeerd om het op te lossen!?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Hoi patrick,
Iemand van Samsung zei dat jullie me daarmee konden helpen zodat ik weer goed internet heb..
Inmiddels doet hij het af en toe..wel moet ik elke keer opnieuw mijn WiFi code op tv invullen om te verbinden met het internet.
Tv en alle apparaten zijn al keer gereset.
Heb gewoon internet via telefoon en laptop.

Groetjes sandra
Reputatie 5
Badge
Hoi patrick,
Iemand van Samsung zei dat jullie me daarmee konden helpen zodat ik weer goed internet heb..
Inmiddels doet hij het af en toe..wel moet ik elke keer opnieuw mijn WiFi code op tv invullen om te verbinden met het internet.
Tv en alle apparaten zijn al keer gereset.
Heb gewoon internet via telefoon en laptop.

Groetjes sandra

Hoi @Senn85
Wat voor type Samsung heb je trouwens?
heb je al een keer je wifi doen vergeten in je telefoon en helemaal opnieuw ingesteld?

Btw heb je een echte wifi router of wifi modem van Tele2? zo ja hoe oud is deze? Ik heb namelijk wel problemen met een toestel gehad die op een oude router/modem ook elke keer verbond en gelijk weer niet verbonden was, of het lukte totaal niet.
Hoi Patrick,
Wil je de modelvorming weten of serienummer?
WiFi heb ik al geprobeerd.
Ja modem heb ik van tele-2. Inmiddels wel aantal jaar oud ja..
Ik heb nu dus wel internet,maar ligt er vaak uit en ik moet de code via het beeldscherm dus elke keer handmatig invoeren.
Hoe kom ik nu verder dan?
Ik wil graag een afspraak met een monteur maken..lijkt me handiger dat iemand er naar kijkt.

Groetjes Sandra
Reputatie 5
Badge +3
Hi Senn85,

Voor een Wi-Fi issue kunnen wij geen monteurs aansturen. Als je andere apparaten wel een normale verbinding hebben met het modem dan zal het probleem eerder aan het toestel liggen dan aan het modem.
Als je je klantnummer van de Internet, Bellen en TV even toevoegt aan je profiel kan ik even met je meekijken!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Hoi patrick,
B0007001016 Is mijn Klantnummer.

Groetjes Sandra
Reputatie 5
Badge +3
Hi,

Je verbinding is stabiel, enige wat eventueel voor problemen zou kunnen zorgen zijn de instellingen van de Wi-Fi verbinding zelf... Ik heb je kanaal even gewijzigd naar andere kanaal wellicht helpt dit!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Hoi patrick,
Oke,dank je wel! Houd ik het even in de gaten!

Groetjes Sandra
Reputatie 5
Badge +3
Is alles nu oke?
Hoi Patrick,
Ik moet nog steeds de eerste keer wanneer ik smart hub opstart mijn WiFi code blijven intoetsen.
Heb daarna wel internet, maar hij vraagt wel om de code.

Groetjes Sandra