beantwoord

geen internet verbinding

  • 21 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 474 x bekeken

Hoi!

ik heb op dit moment geen internet verbinding. Niet op mijn smart tv en niet op mijn mobiel. Heb de apparaten zelf al herstart en ook de modem. Het lampje voor WiFi brandt groen, maar voor internet brandt die rood. Enig idee hoe ik dit kan oplossen??

groetjes
icon

Beste antwoord door eric 21 augustus 2019, 21:51

Er zijn geen medewerkers in de avond en medeklanten kunnen niet in de systemen kijken. Reset van modem is zeker het advies, en anders morgen nog een keer, misschien is er een tijdelijke storing bij jou.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Aangezien het is opgelost en wegens inactiviteit heb ik het topic gesloten.
Je woont niet toevallig in 1 van de plaatsen die onderhoudswerkzaamheden ingepland hebben op 20 of 21 aug?
Die staan beide nog open en zijn misschien nog niet helemaal afgerond, normaal zou het 's-avonds weer moeten werken, eventueel na een herstart van het modem maar dat had je al gedaan.
Zie dit topic voor de onderhoudswerkzaamheden: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/optimaliseren-van-ons-vaste-netwerk-67812



nee ik woon niet in die omgeving. Maar alles werkt weer gelukkig. Bedankt voor het meedenken!
Er zijn geen medewerkers in de avond en medeklanten kunnen niet in de systemen kijken. Reset van modem is zeker het advies, en anders morgen nog een keer, misschien is er een tijdelijke storing bij jou.


Op de contact site wordt naar het forum verwezen met de mededeling dat daar 24/7 medewerkers reageren. Vandaar dat ik hier een vraag stelde. Gelukkig is alles het na 2 uur weer gaan doen. Na eindeloos resetten. Maar het werkt weer, daar gaat het om. Dank voor het meedenken in ieder geval.
Reputatie 4
Badge +2
Je woont niet toevallig in 1 van de plaatsen die onderhoudswerkzaamheden ingepland hebben op 20 of 21 aug?
Die staan beide nog open en zijn misschien nog niet helemaal afgerond, normaal zou het 's-avonds weer moeten werken, eventueel na een herstart van het modem maar dat had je al gedaan.
Zie dit topic voor de onderhoudswerkzaamheden: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/optimaliseren-van-ons-vaste-netwerk-67812
Reputatie 7
Badge +4
Er zijn geen medewerkers in de avond en medeklanten kunnen niet in de systemen kijken. Reset van modem is zeker het advies, en anders morgen nog een keer, misschien is er een tijdelijke storing bij jou.
Ja hoopte hier een oplossing te krijgen. Anders was dat inderdaad mijn volgende stap
Reputatie 7
Badge +4
Morgen even de klantenservice bellen. Die kunnen een lijnmeting doen.