Geen internet verbinding

• 16 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 196 x bekeken

Hoi gisteren modem netjes aangesloten nu heb ik wel een groen lampje van de WiFi en van de modem. Het internet lampje brand niet. Dus geen verbinding met internet.

Heb al meerdere x gereset enof opnieuw laten opstarten.

Dit is een nieuwe aansluiting en zou al van start gaan vanaf 12-08-2019. Volgens klantenservice is er wel signaal maar ik thuis ontvang niets
Groetjes mathilda

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo Mathilda,

Waar heb je het modem aangesloten, in de meterkast of ergens in huis.
Indien in huis, heb je ook meerdere aansluitpunten in huis?
Misschien kan je een foto plaatsen van hoe het is aangesloten en hoe het aansluitpunt eruit ziet.

Hoe lang heb je het modem aan laten staan zonder te resetten e.d.? De 1ste kan het tot een half uur duren voordat het werkt.
Ik heb aansluiting 2 in de huiskamer. Ik heb hem volledig op de juiste manier aangesloten en hij staat aan minimaal 12 uur. Alleen zonder resultaat
Reputatie 4
Badge +2
Heb je hiervoor al een andere provider op hetzelfde aansluitpunt gehad of bedoel je met nieuwe aansluiting dat Tele2 de 1ste is sinds je daar bent komen wonen?
Reputatie 5
Badge +3
Heb je al contact gehad met de klantenservice? Zo ja hebben ze het probleem kunnen oplossen?
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper