beantwoord

Geen Internet tv bellen thuis

• Blijvertje
  • 20 reacties
Sinds vorige week woensdag heb ik thuis helemaal geen tv beeld Internet en kan ook niet bellen. Afgelopen vrijdag nieuwe modem ontvangen. Resultaat 0.
Nu hebben ze een monteur aangestuurd kpn om het probleem op te lossen. Mij is medegedeeld dat er tijdens graaf werkzaamheden een kabel is geraakt en dat 65 klanten van tele 2 hier ook last van hebben. Storing duurt nog steeds voort. En waarom hoor ik andere klanten uit maarssen hier niet over? Vreemd.ook op de officiële storing pagina van tele2 is helemaal niks terug te vinden over deze grote storing die vele klanten dupeerd.
Heeft iemand een concreet antwoord? ??reactie van iemand vanuit tele2 word op prijs gesteld.

icon Beste antwoord door Soena 13 maart 2018, 20:38

Jeroen ff vraagje? Weet jij waar exact de locatie van deze kabel is die getroffen is??

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

37 Reacties

Klopt! Ook ik zit al een week zonder televisie internet en bellen er is inderdaad een kabel geraakt met graaf werkzaamheden, ik ben ook al een week aan het bellen met tele 2 maar die kunnen hier weinig aan doen. De kabel is van kpn en tele 2 maakt daar gebruik van. Maar het duurd allemaal erg lang ik sprak van de week nog een monteur van Volkert wessels die met de reparatie van de kabels bezig zijn want het zijn er meerdere, maar er is vocht in de kabels gekomen en dat geeft de meesde problemen op dit moment! Erg vervelend allemaal en tele 2 kan helemaal niks voor zijn klanten betekenen!!!!
Als meer mensen hier nou over gaan klagen. Dan gaat men er meer vaart achter zetten. Dus mensen laat van jullie horen uit maarssen! !
2 dagen repareren duur lang! Laat staan week geen Internet! Zou het klantvriendelijk vinden dat tele 2 de ernst van deze situatie begrijpt want ik ben nu er wel klaar mee en overweeg over te stappen naar een andere provider! Dat zou zonde zijn als je in 1 klap 65 klanten verliest Door slechte communicatie. Want niemand weet hoe lang het nog gaat duren! Mensen uit maarssen. ..STA OP en laat van je horen! !
Jeroen1983 schreef:

Klopt! Ook ik zit al een week zonder televisie internet en bellen er is inderdaad een kabel geraakt met graaf werkzaamheden, ik ben ook al een week aan het bellen met tele 2 maar die kunnen hier weinig aan doen. De kabel is van kpn en tele 2 maakt daar gebruik van. Maar het duurd allemaal erg lang ik sprak van de week nog een monteur van Volkert wessels die met de reparatie van de kabels bezig zijn want het zijn er meerdere, maar er is vocht in de kabels gekomen en dat geeft de meesde problemen op dit moment! Erg vervelend allemaal en tele 2 kan helemaal niks voor zijn klanten betekenen!!!!

Jeroen ff vraagje? Weet jij waar exact de locatie van deze kabel is die getroffen is??
Bij sloop en graaf werkzaamheden bij het bison spoor, oude patkeerplaats naast het politie bureau groeten Jeroen
Reputatie 7
Badge +2

Zou het klantvriendelijk vinden dat tele 2 de ernst van deze situatie begrijpt want ik ben nu er wel klaar mee en overweeg over te stappen naar een andere provider!

Nou dan is je enige optie Ziggo, want andere providers gebruiken, net als Tele2, ook de KPN netwerk.

En ook daar gaan kabels kapot

Een KPN of een Ziggo kunnen weinig doen als een ander hun kabels kapot maak, een herstel werkzaamheden moeten soms wachten als iets in de weg zit bijvoorbeeld.

Als klant denk ik wel dat je gecompenseerd moet worden voor de dagen waar je geen gebruik van de diensten kon maken, maar meer kan de provider ook niet doen.

Gelukkig is wel mobiel internet zeer goed en stabiel in het grootste deel van Nederland, bij Tele2 mag je altijd je bundel tijdelijk upgraden naar unlimited bijvoorbeeld en daarna weer terug naar je originele bundel.
Beste klanten van tele 2 uit maarssen.
Heeft u ook geen Internet tv bellen vast thuis?
Laat dan hier uw reactie achter! Bellen mailen mag natuurlijk ook! Storing gaande sinds 7 MAART 2018! !nog steeds niet opgelost!
Tele 2 kan hier jammer genoeg niks aan doen, de kabel die getroffen is van kpn en tele 2 maakt gebruik vam deze kabel, er zijn ook honderden kpn klanten die al ruim een week zonder televisie internet en bellen zitten, het enige wat tele 2 kan en gaat doen is het compeseren van je abbonement bij tele 2 en de onkonsten voor het lang durig bellen met de tele 2 klsnten service. Groeten Jeroen
Hallo rena snap je verhaal. Alleen ze zijn al een week mee bezig zonder communicatie Hoe lang het nog gaat duren.
Jeroen1983 schreef:

Bij sloop en graaf werkzaamheden bij het bison spoor, oude patkeerplaats naast het politie bureau groeten Jeroen

bedankt voor de info!
Soena schreef:

Jeroen1983 schreef:

bedankt voor de info!

graag gedaan
Rena Chan schreef:

Zou het klantvriendelijk vinden dat tele 2 de ernst van deze situatie begrijpt want ik ben nu er wel klaar mee en overweeg over te stappen naar een andere provider!

Nou dan is je enige optie Ziggo, want andere providers gebruiken, net als Tele2, ook de KPN netwerk.

En ook daar gaan kabels kapot

Een KPN of een Ziggo kunnen weinig doen als een ander hun kabels kapot maak, een herstel werkzaamheden moeten soms wachten als iets in de weg zit bijvoorbeeld.

Als klant denk ik wel dat je gecompenseerd moet worden voor de dagen waar je geen gebruik van de diensten kon maken, maar meer kan de provider ook niet doen.

Gelukkig is wel mobiel internet zeer goed en stabiel in het grootste deel van Nederland, bij Tele2 mag je altijd je bundel tijdelijk upgraden naar unlimited bijvoorbeeld en daarna weer terug naar je originele bundel.

rena chan bedankt voor de tip :ZIGGO.
En zit jij ook in de graaf werkzaamheden ofzo dat jij probeerd een passend antwoord te vinden waarom het repareren al een week duurt? Als je er geen kaas van heb gegeten hou dan liever je commentaar voor je.
Plaats des onheils. Winkelcentrum bisonspoor te maarssen
Wie o wie van tele 2 komt een keer met concrete info? ?????
Reputatie 7
Badge +2
Dit is een openbare forum, betekent dus dat iedereen met een mening/toevoeging mogen reageren.

Wil je liever direct contact met de klantenservice, dat kan via 020-754 4444, wordt ook door Tele2 gereageerd, moet je wel geduld hebben, reactie tijd is ongeveer een dag.
De enige waardevolle toevoeging mening die jij hebt geuit rena is om uit te kijken naar ZIGGO. Verder heeft jou mening geen toegevoegde waarde aan mijn onderwerp.
Op de "actuele " storing overzicht van tele 2 word er geen woord gerept over de al een week aanhoudende storing in MAARSSEN.
65 tele 2 klanten hebben al een week lang geen Internet tv en bellen Door graaf werkzaamheden op locatie bisonspoor in Maarssen.
Hoop genoeg TRANSPARANT te zijn naar de klanten toe. Het is wel makkelijk om kpn de schuld te geven maar als bedrijf tele 2 moet je ook je verantwoordelijkheid nemen en communiceren en concreter vragen beantwoorden. Ik kreeg als antwoord:durf ik niet te zeggen hoe lang het gaat duren.
Nou ik zou zeggen:durf kpn aan te spreken en het graaf werk bedrijf dat ze vaart moeten zetten! !is toch niet moeilijk om een verwachting te geven? Oorzaak is bekend, alleen de oplossing en de communicatie richting klant is verre van professioneel te noemen.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo,

Wij hebben als Tele2 de centrale gecontroleerd en kaarten vervangen.. om 100% zeker te zijn dat het aan de kabelstoring van KPN ligt en niet in de centrale van Tele2... Daardoor is er geen doorlooptijd bekend omdat wij ook nog van niks wisten!
Vanochtend is er door KPN gecommuniceerd dat op zaterdag de KPN er een nieuwe kabel gaat aanleggen ondergronds.

Wij kunnen niet meer druk uitoefenen op KPN die moet hiervoor ook een externe partij inhuren om het te herstellen.

Mario van Tele2
Mario van Tele2 schreef:

Hallo,

Wij hebben als Tele2 de centrale gecontroleerd en kaarten vervangen.. om 100% zeker te zijn dat het aan de kabelstoring van KPN ligt en niet in de centrale van Tele2... Daardoor is er geen doorlooptijd bekend omdat wij ook nog van niks wisten!
Vanochtend is er door KPN gecommuniceerd dat op zaterdag de KPN er een nieuwe kabel gaat aanleggen ondergronds.

Wij kunnen niet meer druk uitoefenen op KPN die moet hiervoor ook een externe partij inhuren om het te herstellen.

Mario van Tele2

nu best appart dat ik afgelopenweekend al wist dat er graaf schade was aan een knp kabel.
Reputatie 4
Badge +1
Dat komt meer omdat KPN wel schade had aan de kabel maar nog geen indicatie had welke klanten daar last van hadden. In totaal dus 65 huishoudens.. En dat is verdeeld over meerdere providers.
KPN heeft wel kabelschade maar kon niet aangeven of wij als Tele2 daar ook direct klant impact van hadden.

En dat er graafschade is.. klopt! Maar een indicatie wanneer het opgelost zou zijn was er ook nog niet. Op dit moment kunnen we er weinig aan veranderen en moeten we wachten op de reparatie werkzaamheden.
Bedankt voor de late reactie.wat heeft kpn eraan gedaan vandaag afgelopen maandag en komende zaterdag (weekend )gaat men de kabel leggen. Naar de schade gekeken?
En sinds wanneer huur je een externe partij in het WEEKEND in om herstel werkzaamheden uit te voeren? Weekend tarief, bouwvakkers die zelden werken in het weekend. Niet logisch lijkt mij.denk dat er binnenkort niet alleen een breuk in de kabel zit maar ook tussen tele 2 en mij. Heb er geen vertrouwen meer in als klant.
Reputatie 4
Badge +1
Late reactie graag gedaan.. Ik geef alleen de info die we hebben! En ja een externe partij.. Iemand moet gaan graven en de kabels repareren die ondergronds horen te liggen.. Dit doet de monteur van KPN niet.
En het is niet zo als een ander bedrijf de kabel breekt door werkzaamheden dat de KPN er ook gelijk bij kan.. Dat wij als Tele2 moeten wachten op bericht van KPN wanneer het gerepareerd kan worden kunnen wij weinig aan veranderen en KPN zelf ook niet.
Werken in het weekend dat is normaal... bij grote storingen zijn er ook werkzaamheden in het weekend. En geen vertrouwen er meer in.. Kan ik op dit moment ook niet verhelpen.. zat je bij KPN of een andere telecom provider had je ook moeten wachten.

Lijkt mij best logisch als de kabel stuk is door grafwerkzaamheden dat er ook tijd gemaakt moet worden om het te herstellen. Daar gaat tijd overheen.... Dat dit nu te lang duurt (Voornamelijk voor jou als klant) kan ik nu niet veranderen.
Nou Mario van tele 2.als bedrijf tele 2 kan je wel het leed verzachten. Zodat de klant toch nog kan internetten.nu bedacht ik me het volgende, mijn vrouw heeft een tele 2 mobiel abonnement. Kunnen jullie ervoor zorgen dat zij in de tussen tijd onbeperkt mag internetten? Als pleister op de breuk wond? ??
Ik denk Mario van tele 2 dat je in de tussen tijd druk bezig bent met het bellen van de collega's van afdeling mobiel wat je voor de klant kan betekenen? ?ik verwacht zeker een reactie van je !
Reputatie 4
Badge +1
Leed verzachten kunnen we altijd.. 🙂 Onbeperkt kan kan je dan een mobiel nummer aan je forum-account koppelen zodat ik hem kan om zetten voor je?
Mario van Tele2 schreef:

Leed verzachten kunnen we altijd.. 🙂 Onbeperkt kan kan je dan een mobiel nummer aan je forum-account koppelen zodat ik hem kan om zetten voor je?

mijn tele 2 mobiel nummer staat in mijn account. Fijn dat je dit kan regelen Mario van tele 2!