beantwoord

geen internet thuis

  • 16 October 2019
  • 2 reacties
  • 165 x bekeken

Sinds eergisteren heb ik thuis geen internet. Modem aantal keer gereset.

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 16 October 2019, 13:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +5

We hebben wat te maken met algemene storingen. Ik moet daarom eerst even uitsluiten of jij daar ook onder valt. Welke lampjes zie je branden op het modem? Het is handig dat ik ook alvast je gegevens heb. Zo kan ik kijken hoe de verbinding bij ons is.

Ik heb de volgende gegevens van je nodig:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton[/url]. 

 

Bedankt voor je medewerking. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten.