beantwoord

Geen internet telefoonaansluiting woonkamer

  • 9 April 2019
  • 3 reacties
  • 2651 x bekeken

Ik heb sinds kort internet van Tele2. Ik heb de router ontvangen en ik heb internet als ik de router aansluit in de meterkast. De telefoonaansluiting in de woonkamer werkt niet.

Vanuit het kastje van de KPN in de meterkast is een aansluiting mogelijk op lijn 1. Als ik de router aansluit op lijn 1 heb ik internet. Als ik de kabel aansluit op de splitter naar de woonkamer werkt het niet.

Mijn vraag is of de '''splitter'' in de meterkast wel goed is aangesloten.




Klopt de bedrading?
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 10 April 2019, 12:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8
De telefoon sluit je op de modem aan.
Reputatie 3
Hoi InternetISRA,
Welkom op ons forum! Gezien de foto's die je stuurt zit het hoofdaansluitpunt in de meterkast. Hierop zal het modem aangesloten moeten worden. Voor het door lussen van het signaal naar de woonkamer kunnen wij geen ondersteuning bieden. Wij kunnen namelijk niet nagaan welke kleur kabel aan het 1e aderpaar en welke aan het 2e aderpaar (van zowel de zwarte kabel, aansluitdoos en telefoonkabel) is gekoppeld.
Hoi InternetISRA,
Welkom op ons forum! Gezien de foto's die je stuurt zit het hoofdaansluitpunt in de meterkast. Hierop zal het modem aangesloten moeten worden. Voor het door lussen van het signaal naar de woonkamer kunnen wij geen ondersteuning bieden. Wij kunnen namelijk niet nagaan welke kleur kabel aan het 1e aderpaar en welke aan het 2e aderpaar (van zowel de zwarte kabel, aansluitdoos en telefoonkabel) is gekoppeld.


Bedankt! Ik heb nu een monteur ingehuurd die er naar gaat kijken.