beantwoord

Geen internet / Telefonie

  • 13 April 2019
  • 4 reacties
  • 295 x bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een internet + vaste telefonie abonnement. Woensdag 3 april stopte zowel telefonie als internet met werken. Ik dacht dat er misschien een storing was en heb afgewacht. De dag erna ondervond ik nog hetzelfde probleem en besloot de klantenservice te bellen. Volgens de medewerker die ik aan de lijn kreeg was er iets van onderhoud in de omgeving en zou het probleem worden opgelost. Dit gebeurde niet en heb later weer gebeld. Van afstand is mijn verbinding uitgelezen en de telefonist gaf aan dat er een monteur van de KPN moest komen, dit zou binnen 3 werkdagen gebeuren en de monteur zou telefonisch contact opnemen als hij geweest was. De monteur heeft wel de 'ticket' afgesloten maar heeft geen contact opgenomen. Ook was het probleem nog niet opgelost.
Weer gebeld en er zou weer een nieuwe opdracht worden gemaakt voor een monteur. Uit eindelijk heb ik gevraagd of er geen monteur bij mij kan komen kijken en heb een afspraak ingepland via de website. De monteur zou vandaag bij mij langskomen, maar is niet geweest.
Onderhand is mijn geduld wel een beetje op en weet niet echt wat ik verder nog zou kunnen doen...
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 17 April 2019, 09:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Hé edauch,

Jammer om te lezen dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Graag wil ik voor je kijken wat ik voor je kan doen, zou je mij een privébericht kunnen sturen met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Hé edauch,

Volgens mijn notities heb je inmiddels opnieuw contact gehad met de technische dienst, KPN is aangestuurd en er staat een afspraak tussen 8 en 10 met een KPN monteur.

Hopelijk zal het probleem daarna opgelost zijn!

Groet, Kevin
Hé edauch,

Volgens mijn notities heb je inmiddels opnieuw contact gehad met de technische dienst, KPN is aangestuurd en er staat een afspraak tussen 8 en 10 met een KPN monteur.

Hopelijk zal het probleem daarna opgelost zijn!

Groet, Kevin


Hallo Kevin,

Het is vanmorgen opgelost. Fijn!
Reputatie 5
Goed om te horen! Omdat het probleem is opgelost zal ik het topic sluiten. Ik stuur je ook nog even een privébericht met een link voor een paar korten vragen over het forum.

FIjn weekend alvast!