beantwoord

Geen internet regio Haarlem

  • 5 June 2019
  • 2 reacties
  • 784 x bekeken

Sinds ongeveer 15:30 heb ik geen internet verbinding meer. Ik heb de router al 2x opnieuw opgestart. Ik kan wel verbinding maken met de router maar niet met het internet. Windows geeft aan dat de DNS niet beschikbaar is.

Is er een storing bekend en zo ja wanneer is deze opgelost?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 6 June 2019, 09:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Ook zo. Maar vanaf 00.00 tot nu en steeds niet..
En hoor ik van jullie, dat storing is wel.
Reputatie 5
Hé Roene,

Zover ik weet was er geen storing in Haarlem, als die er was is deze op dit moment in elk geval opgelost. Mocht je nog geen werkende verbinding hebben mag je mij een privébericht sturen zodat ik naar je verbinding kan kijken, ik heb dan nodig:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin