beantwoord

Geen internet meer

• 21 januari 2018
  • 3 reacties
  • 186 x bekeken

Concentrator not reachable. Het powerlampje op mijn modem blijft constant rood. Geen internet en online geeft het modem aan concentrator not reachable. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 22 januari 2018, 10:20

Ik heb je verbinding nagekeken het klopt dat er momenteel geen signaal binnenkomt. Maar er is geen algemene storing in je regio. Zou ik mogen vragen of je de modem nog hebt aangesloten? Zo ja waar en brand het DSL lampje ook op het modem?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey Familierijk,

Welkom op het forum! :)

De melding " Concentrator not reachable " betekent dat de connectie tussen het modem en de wijkcentrale eruit ligt. Ik vermoed daarom dat het om een algemene storing in de wijk gaat. Het beste kun je even bellen met de klantenservice morgen om dit bij hun te melden als het zich niet automatisch heeft opgelost. Een probleem als dit kun je helaas niet zelf oplossen aangezien het een probleem buiten huis ligt.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb je verbinding nagekeken het klopt dat er momenteel geen signaal binnenkomt. Maar er is geen algemene storing in je regio. Zou ik mogen vragen of je de modem nog hebt aangesloten? Zo ja waar en brand het DSL lampje ook op het modem?
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes
Jasper