beantwoord

Geen internet en tv !!!

Reputatie 1
Sinds 18.30 geen internet en tv meer in Maarssen Utrecht is er een storing
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

21 Reacties

Reputatie 6
Badge
Er is een storing: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-vaste-diensten-utrecht-75708
Is er in Roosendaal ook storing? Tv hebben wij van Ziggo, maar bij ons doet vaste telefoon en internet het niet van tele2
Reputatie 1
hoop dat he vlot wordt opgelost want hier doet niets het meer
Reputatie 1
Nea Bruin schreef:

Is er in Roosendaal ook storing? Tv hebben wij van Ziggo, maar bij ons doet vaste telefoon en internet het niet van tele2

voor zover ik lees is er storing in utrecht
Reputatie 1
is er ook storing in Naarden (1412) omgeving?
Is er misschien ook in Noord-Holland een storing want ik heb ook geen wifi en telefoon maar wel tv
Reputatie 1
Tele2 wanneer hoelaat komt er een oplossing voor de consument nee geen zakelijke markt maar wel L 2 uur geen tv internet etc storing Utrecht
Graag worden wij gecompenseerd
Reputatie 1
romy.sve schreef:

Is er misschien ook in Noord-Holland een storing want ik heb ook geen wifi en telefoon maar wel tv

het is sowieso waardeloos en komt te vaak voor
Gemma123 schreef:

romy.sve schreef:

het is sowieso waardeloos en komt te vaak voor

Nooit last van gehad, dit is de eerste keer in 4 jaar dat ik geen internet heb. Dacht je eindelijk aan je school werk te kunnen beginnen wordt je eruit geknikkert 😂😂
Reputatie 1
romy.sve schreef:

heb mijn antwoord al voor naarden, ja dus. Het zal ook wel dat het bij jou in NH ook storing is. Ze zeggen dus bij tele2 rond middernacht (of vannacht kan natuurlijk ook later zijn) pas opgelost. 😞

Dit las ik op allestoringen:

"hier in Utrecht geen internet, contact gehad met tele2, die geven aan dat het een storing betreft met de aperatuur in een centrale in de regio Utrecht en die behoorlijk wat gebruikers raakt, ook buiten Utrecht, en ook dat dit vermoedelijk pas vannacht opgelost is. ":
Reputatie 1
Lexiflex schreef:

romy.sve schreef:

heb mijn antwoord al voor naarden, ja dus. Het zal ook wel dat het bij jou in NH ook storing is. Ze zeggen dus bij tele2 rond middernacht (of vannacht kan natuurlijk ook later zijn) pas opgelost. 😞

"hier in Utrecht geen internet, contact gehad met tele2, die geven aan dat het een storing betreft met de aperatuur in een centrale in de regio Utrecht en die behoorlijk wat gebruikers raakt, ook buiten Utrecht, en ook dat dit vermoedelijk pas vannacht opgelost is. ":

fijn om te horen maar ook tele 2 wil iedere maand zijn abonnementsgeld zien u verminderd dit zeker in de maandelijkse bijdrage omdat wij geen diensten hebben ontvangen
Reputatie 1
Gemma123 schreef:

Lexiflex schreef:

romy.sve schreef:

fijn om te horen maar ook tele 2 wil iedere maand zijn abonnementsgeld zien u verminderd dit zeker in de maandelijkse bijdrage omdat wij geen diensten hebben ontvangen

weet je dat abonnementsgeld is voor mij van ondergeschikt belang (1 dag van 34 euro/maand pfff....). Het is veel vervelender dat mijn ouders geen internet hebben wat ze elke avond eigenlijk willen gebruiken. Dat heeft iets te maken met beloftes breken met emails die wel of niet verstuurd worden (kan nu niet) of met belletjes die wel of niet gepleegd kunnen worden. Laat staan dat veel dingen zoals net de luizenmoeder van zaterdag eventjes terugkijken nu niet kunnen.
Wel balen die storing Utrecht maarssen en omgeving.
Reputatie 1
ja en nog zo een lange ook!
Al 2 uur Geen internet en tv in vianen! Help
Reputatie 1
Margot1987 schreef:

Al 2 uur Geen internet en tv in vianen! Help

join the club! Heel NL lijkt getroffen. Ik kan mijn ouders niet helpen. Heb hier in Tilburg gewoon ziggo. Werkt voor de verandering wel. Meestal is het ziggo die eruit ligt.
In Bussum ook geen internet. Komt inderdaad erg veel voor, problemen wua connectiviteit. Ook smart tv/Netflix vaak zomaar geen verbinding. Heeft de fusie met T-Mobile hier iets mee te maken?
Reputatie 7
Badge +4
Opgelost!
Reputatie 1
eric schreef:

Opgelost!

weet je het zeker? Heb jij je modem moeten resetten om weer verbinding te krijgen?
Reputatie 1
Tis inderdaad opgelost. Bij mij ook. Zonder reset. Ik weet het omdat ik weer kan inloggen in de thermostaat. Mijn ouders zullen wel naar bed zijn. Geen gehoor.
Reputatie 4
Badge +2
Vervelend dat jullie allemaal last hadden van de storing, nu werkt alles weer! Mocht je nog vragen hebben of andere problemen maak dan even een nieuw topic aan.

Bij deze is het topic gesloten