beantwoord

geen internet en geen telefoon

• 3 februari 2016
  • 1 reactie
  • 88 x bekeken

Begin januari nieuw abonnement aangevraagd, van 20mbit+bellen naar 50mbit+bellen. Nieuw modem gekregen. Vanaf dinsdag 26 januari 18.00 zou het moeten gaan werken. Niet dus. Gebeld. Woensdag weer gebeld. Probleem lag in de wijkcentrale van KPN. KPN lost zoiets binnen 24 uur op, zei medewerker tele2. Dondermiddag weer gebeld. KPN-monteur aangestuurd voor 8.50 vrijdagochtend. 's Middags nog geen adsl-signaal. Weer gebeld. Tele2 met KPN-monteur gebeld. Ze waren nog bezig en konden niet garanderen dat het die vrijdag zou worden opgelost. Poort kapot!

Ik zeg het zou mooi zijn als jullie mij op de hoogte houden ipv dat ik steeds zelf moet bellen. Meneer u krijgt een melding als het is opgelost! Maandag afgewacht, niets! Dinsdag toch maar weer zelf gebeld. Ze zijn nog bezig!?!?!?!? Kan ik iemand hoger in de hierarchie spreken waar ik wel wijzer van word. Dat kan niet niet. Jullie zijn allemaal van goede wil en meelevend, maar ik kom geen stap verder zo.

Inmiddels is het woensdag (bijna 9 dagen na ingang van mijn nieuwe abonnement) en nog steeds geen melding gekregen dat het probleem is opgelost. Ik vind het werkelijk schandalig. Word ik nu voor de gek gehouden? Is KPN werkelijk al bijna 4 dagen bezig om een schakeling goed te krijgen? ik geloof er langzamerhand helemaal niets van. Aan de andere kant ben ik misschien wel zo naief dat ik denk dat tele2 me niet zomaar iets op de mouw speld?

Hoe krijg ik dit nou in beweging? Ik doe nu ook iets wat ik nooit doe, namelijk gebruik maken van een forum. ik klaagniet gauw, dingen kunnen fout gaan, maar 9 dagen geen internetn en telefoon is me toch echt te gortig.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 7 februari 2016, 17:09

Hoi mathias,

Natuurlijk doen we dit niet bewust, maar het kan soms best lastig zijn als er meerdere partijen betrokken zijn bij een probleem. Inmiddels zijn we een paar dagen verder. Is er beweging in de situatie? Anders kijk ik graag even wat er in de tussentijd nog is gebeurd. Wil je in dat geval jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Eventuele aanvullende informatie hoeft niet in dat privébericht, maar kun je gewoon hier plaatsen.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi mathias,

Natuurlijk doen we dit niet bewust, maar het kan soms best lastig zijn als er meerdere partijen betrokken zijn bij een probleem. Inmiddels zijn we een paar dagen verder. Is er beweging in de situatie? Anders kijk ik graag even wat er in de tussentijd nog is gebeurd. Wil je in dat geval jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Eventuele aanvullende informatie hoeft niet in dat privébericht, maar kun je gewoon hier plaatsen.

Groetjes,
Rick