beantwoord

geen internet en bellen 25-2-2018 vanaf 20:00

Ik heb geen internet en vast bellen
modem al 2 x voeding losgehaald en na 1 min. weer aan gezet.
nog steeds geen internet en telefoon
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 Reacties

Same shit!
Reputatie 7
Badge +4
Bel morgen even de klantenservice. Dan kunnen ze gelijk een lijnmeting doen.
Reputatie 2
Zelfde ervaring.
Hier precies hetzelfde. Morgen bellen? En vanavond geen internet?
Werken wordt zo onmogelijk!!
Hopelijk wordt t snel verholpen...
There's another topic saying there's a known issue in Amsterdam, Haarlem and Ijmuiden. I'm also affected.
Mobile internet and network also are not stable! 🤔
Nilsonsfj schreef:

There's another topic saying there's a known issue in Amsterdam, Haarlem and Ijmuiden. I'm also affected.

Tgat topic is closed for comments!
Reputatie 7
Badge +4
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/amsterdam-haarlem-en-ijmuiden-70041

They are working on it.
Bij mij in amsterdam centrum heb ik geen internet, en alleen npo1. Rare storing....
Badge
Leuk voor die regio maar Apeldoorn werkt het ook niet ook alleen ned 1 en verder geen internet sinds 20:00
Hier in Apeldoorn ook geen indernet en geen telefoon.
Vanaf 20uur geen internet in apeldoorn meer rood lampje op modem...
Reputatie 7
Badge +4
Bij allestoringen.nl is te zien dat er ook een storing is bij KPN. Alle Vdsl (100 mbit) lijnen worden door hen geleverd. De Adsl light producten (20 mbit) door Tele2 zelf. Er wordt aan gewerkt!
Kunnen ze geen update geven want een uur geleden stond er ook al dat ze ‘ermee bezig’ zijn. Ik heb liever een indicatie van hoelang ze nog denken dat het gaat duren.
Reputatie 7
Badge +4
Dit is een netwerk storing bij een "leverancier" van Tele2. En zoals gewoonlijk bij technische storingen kan er pas een inschatting van de oplostijd worden gegeven als het probleem daar bekend is.
Woonachtig in Apeldoorn en heb totaal niets meer. Geen tv, internet en telefoon.....
Badge
Op allestoringen is iemand namens jullie berichten aan het plaatsen die niet erg geschikt zijn. Lijkt me dat jullie daar iets tegen willen doen
Reputatie 7
Badge +4
de-kort schreef:

Op allestoringen is iemand namens jullie berichten aan het plaatsen die niet erg geschikt zijn. Lijkt me dat jullie daar iets tegen willen doen

Dat verwacht je van de moderatie van alle storingen.nl. En to be honnest, dat soort kinderachtige posts op die site, daar leest toch iedereen overheen?
Het doet t weer...👍🏼
Reputatie 4
Badge +1
De algemene storing op zondag in Amsterdam, Haarlem en IJmuiden is, zoals de meesten gemerkt hebben, inmiddels opgelost en ik zal dit topic daarom sluiten.

Mocht je nog wel problemen hebben met je verbinding dan kun je met deze link een nieuw topic aanmaken!

Groet, Kevin