beantwoord

Geen internet, DSL lampje brandt niet

• 3 september 2018
  • 17 reacties
  • 2260 x bekeken

Ik heb vorige week een nieuw abonnement afgesloten met als ingangsdatum 5 september. Vrijdag kreeg ik een bericht dat de dienst eerder was opgeleverd dan verwacht en dat ik de modem al kon installeren. Vandaag heb ik alles geïnstalleerd, maar heb nog geen verbinding. Het lampje van Power en Wifi branden wel, maar van internet niet, ook niet na 10 minuten wachten. De lampjes bij de DSL ingang branden ook niet. Ik heb een type 1 aansluiting (zie foto). De vorige modem was ook hier aangesloten.
icon

Beste antwoord door r.vanderbent 11 september 2018, 13:59

Inmiddels is de monteur vandaag langsgekomen, en ik heb gelukkig weer internet. Ik heb nog wel een vraagje: Ik zou geloof ik een doos opgestuurd krijgen om de oude modem in terug te sturen. Krijg ik deze nog, of kan ik hem in de doos van de nieuwe modem terugsturen?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Natuurlijk niet fijn dat het niet werkt. Heb je al gebeld met de klantenservice. Indien niet kan ik je mogelijk hier helpen met dit probleem.
Ik heb nog niet gebeld, zou het fijn vinden als je me kan helpen
Kun je me helpen? Ik vind het behoorlijk lang duren zo. Of kan ik toch beter bellen?
Inmiddels heb ik gebeld, en wordt teruggebeld door een monteur.
Reputatie 5
Badge +3
Sorry voor de late reactie. We zien nu een modem online. Kan je bevestigen of alles inmiddels werkt?
Nee het werkt nog steeds niet. Volgens degene die ik vanmiddag aan de lijn had is er maar heel even verbinding geweest
Reputatie 5
Badge +3
Wat ik kan doen is een bericht sturen naar KPN om je verbinding na te kijken. Zij sturen binnen 1 werkdag een smsje om een monteur afspraak te maken. Zou je hiervoor wel je naam, volledig adres, geboortedatum en contact 06 nummer via een privébericht sturen.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Dat zou fijn zijn, maar mij is al twee keer verteld dat ik binnen een dag door een monteur teruggebeld zou worden, wat tot nog toe niet gebeurd is. Ik heb er niets aan als men zich niet aan afspraken houdt en ik er zelf steeds achteraan moet.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb KPN aangestuurd en je wordt binnen 24 uur gebeld door KPN. Let op dat ik je rond 11:47 heb geprobeerd te bellen. Dit was dus niet KPN maar ze hebben een probleem met het sturen van de smsjes.
Ik ben nog steeds niet gebeld door KPN. Dit is al de derde keer dat ik binnen een dag gebeld zou worden, en dat niet gebeurd is. Ondertussen zit ik al anderhalve week zonder internet. Waar kan ik een klacht indienen?
Reputatie 5
Badge +3
Mogelijk hadden ze het drukker omdat een bepaald systeem er uit ligt dat kan ik helaas niet melden. Ik zie dat er inmiddels een afspraak gemaakt is, kan dit kloppen?

Indien je toch een klacht wil indienen kan dit op ons klachtenformulier
Inmiddels is de monteur vandaag langsgekomen, en ik heb gelukkig weer internet. Ik heb nog wel een vraagje: Ik zou geloof ik een doos opgestuurd krijgen om de oude modem in terug te sturen. Krijg ik deze nog, of kan ik hem in de doos van de nieuwe modem terugsturen?
Reputatie 5
Badge +3
Je mag hem in de nieuwe doos sturen. Ik kan je ook een retourdoos sturen. Waar gaat je voorkeur naar uit?
Beste Jasper,
Ik heb een soort gelijk probleem maar ipv een type 1 aansluiting heb ik een type 3. Ik had al contact met de klantenservice en jullie waren al zo aardig om een aansluitdoos en een nieuw dsl kabel te sturen. Na het volgen van de handleiding krijg ik helaas geen signaal.
Wat kan ik het beste doen?
Mvg Diana
Ik gebruik liever een retourdoos.
Reputatie 5
Badge +3
Beste Jasper,
Ik heb een soort gelijk probleem maar ipv een type 1 aansluiting heb ik een type 3. Ik had al contact met de klantenservice en jullie waren al zo aardig om een aansluitdoos en een nieuw dsl kabel te sturen. Na het volgen van de handleiding krijg ik helaas geen signaal.
Wat kan ik het beste doen?
Mvg Diana

Dan zou ik je willen vragen je eigen topic te maken. We zullen je daar zo snel mogelijk helpen

Ik gebruik liever een retourdoos.
Ik heb een retourdoos gestuurd en die zal zo snel mogelijk geleverd worden.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper