beantwoord

Geen internet / DSL

Vandaag zou mijn nieuwe Tele2 internet (VDSL) / bellen abonnement ingaan. Keurig beëindigingsmailtjes van mijn vorige provider gekregen. En een mail van Tele2 dat ik "los mag".
Klokslag 3 uur ging de internetverbinding op "zwart".
Vanavond heb ik de oude apparatuur losgekoppeld en het nieuwe modem aangesloten. En jawel, hoe krijg je het verzonnen: geen DSL-signaal.
Modem paar keer uit en aan gezet: geen signaal
Stekkers gecontroleerd en wat aangedrukt: geen signaal
Poortjes gecontroleerd (dsl stekkertje in dsl poortje): geen signaal
Het enige wat gebeurt is dat het tv-lampje continue knippert.
Tele2 gebeld: helaas gesloten, probeer het online.
Ingelogd op het modem via laptop: Link status: disconnected, DSL Type: N.A.

Geen contact, geen manual, geen internet, geen telefoon.... helemaal niks.

En nu....?

PS. ook het oude (ADSL) modem had al geen dsl signaal meer sinds 3 uur vanmiddag

icon Beste antwoord door visser-kh 6 januari 2016, 17:23

Ik ben blij te kunnen melden dat het probleem is opgelost. De klantenservice van Tele2, die ik vanmorgen gebeld heb, heeft een monteur van KPN aangestuurd, aangezien er toch iets niet goed bleek te zijn in de wijkcentrale. Vanmiddag om kwart voor vier had ik weer vrolijk knipperende lampjes op mijn modem, en even later kwam de monteur het nog even melden.

Vervelend dat het gebeurd is, en ik snap ook niet zo goed waarom, maar ik ben positief over de snelle service van Tele2 en zowaar ook van KPN.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 Reactie

Ik ben blij te kunnen melden dat het probleem is opgelost. De klantenservice van Tele2, die ik vanmorgen gebeld heb, heeft een monteur van KPN aangestuurd, aangezien er toch iets niet goed bleek te zijn in de wijkcentrale. Vanmiddag om kwart voor vier had ik weer vrolijk knipperende lampjes op mijn modem, en even later kwam de monteur het nog even melden.

Vervelend dat het gebeurd is, en ik snap ook niet zo goed waarom, maar ik ben positief over de snelle service van Tele2 en zowaar ook van KPN.