Beste antwoord door Malamute
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Hoi Arnella,
Er zijn klanten uit Gouda die ook last hebben gehad van de kabelbreuk in Rotterdam. Deze storing is ondertussen verholpen. Als je nog problemen ervaart raad ik je aan om het modem even te resetten.
Groetjes Michiel
Er zijn klanten uit Gouda die ook last hebben gehad van de kabelbreuk in Rotterdam. Deze storing is ondertussen verholpen. Als je nog problemen ervaart raad ik je aan om het modem even te resetten.
Groetjes Michiel
Ik heb alles geprobeerd niks helpt. Alles lampje zijn groen behalve het power lampje zeg maar die is rood. Ook een andere modem geprobeerd werkt ook niet
Staat niet bij de storingen vermeld, branden er wel lampjes op je modem, zoals het internet lampje?
Als je dat nog niet gedaan hebt zou je je modem even van de stroom kunnen halen en weer aansluiten, als dat niet werkt kan je morgen beter even de klantenservice bellen op 020 754 4444
Als je dat nog niet gedaan hebt zou je je modem even van de stroom kunnen halen en weer aansluiten, als dat niet werkt kan je morgen beter even de klantenservice bellen op 020 754 4444
Hallo Arnella,
Woon je in de regio Rotterdam?, daar is nog steeds een storing gaande wegens een kabelbreuk.
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-vaste-diensten-regio-rotterdam-77605
Woon je in de regio Rotterdam?, daar is nog steeds een storing gaande wegens een kabelbreuk.
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-vaste-diensten-regio-rotterdam-77605
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.