beantwoord

Geen internet

  • 1 August 2019
  • 9 reacties
  • 404 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Ik ben een nieuwe klant en zou vanaf 25-07-2019 internet kunnen installeren. Power + WiFi lampje brandt, het Internet lampje brandt niet. De lampjes aan de zijkant ook niet.
Op de 25ste ‘s avonds naar de klantenservice gebeld dat het internet het niet doet. Zou volgens de medewerker nog niet geactiveerd zijn maar zou in de loop van de avond gebeuren. Volgende dag nog geen internet. Opnieuw naar de klantenservice gebeld. Activatiedatum zou verplaatst zijn naar 1 augustus (Zou fijn zijn als ik hier eerder over geïnformeerd was). Vandaag is het 1 augustus maar nog steeds geen internet.
aansluiting zit overigens in de woonkamer.

Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 14 August 2019, 09:09

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Excuses, het moet 24-07-2019 zijn ipv 25-07-2019
Reputatie 3
Badge +5
Hoi,

Wat vreemd dat je diensten op dit moment nog niet werken. Ik zou graag willen kijken of je abonnement al geactiveerd is. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Ik hoor het graag van je.

Groeten Anton
Anton, ik heb jou een bericht gestuurd.
Alvast bedankt voor je reactie!
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie vanuit hier dat de netwerkbeheerder (KPN) de geplande opleverdatum opnieuw heeft uitgesteld. Ze geven aan dat ze wat problemen hebben met de wijkkast in Roermond. Het lukt niet om je nu aan te sluiten. De geplande opleverdatum is op dit moment 09-08-2019. Wij kunnen hier helaas niks aan doen, omdat wij ook afhankelijk zijn van de planning van de netwerkbeheerder. Je krijgt van ons altijd een SMS wanneer het signaal is opgeleverd. Excuses dat je nu langer moet wachten.

Groeten Anton
Bedankt voor je reactie. Het zou prettig zijn als ik geïnformeerd wordt over het uitstellen van de geplande leverdatum.
Hopelijk wordt het dan 09-08-2019 opgeleverd.
Reputatie 3
Badge +5
Ik zie dat het inmiddels is opgeleverd op 08-08. Dagje eerder nog gelukkig 😀. De verbinding ziet er vanuit hier goed uit. Werkt alles bij jou ook goed?

Groeten Anton
Ik heb thuis precies het zelfde probleem is hier niet net zo door de netwerk beheerder een foutje gemaakt
Groetjes mathilda
@Dylano.thil Je kan beter een eigen topic aanmaken, dan lopen de antwoorden niet door elkaar, en word je eerder geholpen.
Reputatie 3
Badge +5
Wegens inactiviteit gesloten.

Groeten Anton