beantwoord

Geen ideal link betaling voor factuur

  • 22 May 2021
  • 2 reacties
  • 90 x bekeken

Hai,

Ik wil graag mijn thuis rekening betalen. Echter sinds een paar maanden krijg ik geen ideal link / SMS/ mail meer. Nu moet ik het continue handmatig doen (wat ik vaak vergeet) waardoor ik te laat ben met betalen. Het lukt niet om via mijntele2 thuis in te loggen en na herhaaldelijk mijn emailadres via de klantenservice door te hebben gegeven krijg ik nog steeds geen emails. Wat kan ik hier aan doen want volgens mij is morgen de laatste dag om te  betalen en ik heb geen zin in extra kosten omdat ik het vandaag weer handmatig over moet boeken.

Groet

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 25 May 2021, 14:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Is de standaard betaal mogelijkheid niet automatische incasso dan? Dan ben je nooit meer te laat.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Naomy,
Welkom op de Community! Ik ga je helpen met jouw facturen en Mijn Tele2.

Handmatig betalen is niet zo chill, laten we snel kijken naar een oplossing! Je facturen worden maandelijks afgeschreven via een automatische incasso. We doen elke maand één poging voor het incasseren van je factuur. Dit gebeurt rond de 26e van de maand! Het kan zijn dat de automatische incasso niet goed staat ingesteld, dit wil ik voor je controleren. Kan je jouw klantnummer aanvullen in jouw Community profiel? Dan kan ik het systeem induiken!

Het is ook belangrijk dat je kan inloggen op jouw MijnTele2 omgeving! Jouw e-mailadres dat is gekoppeld aan jouw MijnTele2 kan ik opzoeken in het systeem. Als je dan jouw gebruikersnaam invult en klikt op wachtwoord vergeten, krijg je de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te vragen! Ik help je hier graag mee. Laat je mij weten wanneer je jouw klantnummer hebt ingevuld? 

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!