beantwoord

FS15 Online werkt niet meer

• 17 juni 2015
  • 3 reacties
  • 835 x bekeken

Hallo,

Sinds wij op Tele2 Glasvezel zijn overgegaan (Wat al een tijdje geleden is) kan ik niet meer op Farming Simulator 2015 Steam Edition online, De game zegt dat er geen verbinding gemaakt kon worden.

Heb al een aantal mogelijke oplossingen geprobeerd maar helaas geen resultaat,
Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Zal super zijn als ik weer online kan!

Met vriendelijke groet,
Mattis
icon

Beste antwoord door Rachid van Tele2 18 juni 2015, 13:56

Hoi Mattis,

Wat vervelend! 😞 Heb je al eens geprobeerd het spel te verwijderen en opnieuw te installeren? Ik wil je ook adviseren om te googlen over dit probleem, misschien hebben meerdere gamers last hiervan. Ik hoor graag van je of he tis gelukt!

Groeten, Rachid
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

hoe kan je het spel verwijderen en daarna weer opnieuw installeren het zou fijn zal als ik snel antwoord krijg

alvast bedankt

gr gilbert
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Mattis,

Wat vervelend! 😞 Heb je al eens geprobeerd het spel te verwijderen en opnieuw te installeren? Ik wil je ook adviseren om te googlen over dit probleem, misschien hebben meerdere gamers last hiervan. Ik hoor graag van je of he tis gelukt!

Groeten, Rachid
Sorry, maar ik heb dat probleem ook met Farming Simulator 15. Als gebruikers willen verbinden komen ze de ene keer er wel in en de andere keer niet. Begin er echt gek van te worden, want ik heb de poorten in de modem er voor open staan dus dat is het probleem ook niet. Wat Rachid reageert is volkomen onzin, want als het de ene keer wel lukt en de andere keer wel, dan is het geen kwestie van het spel te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik heb al wel heel wat uurtjes erin zitten om hierna te googlen, maar nog steeds geen succes. Als hier geen serieuze reactie op komt dan ga ik toch eens naar een andere provider zoeken. Ben tot dusver al 13 jaar klant ongeveer, maar als dit soort dingen mij dwars gaat zitten dan ga ik wel verder zoeken. Ik hoop dat jullie een tevreden klant niet ontevreden willen verliezen. Graag zo snel mogelijk contact. Mijn klantnummer is B0002101482 , dus daar kun je mijn telefoonnummer ook vinden.