Fox Sports

• 25 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 510 x bekeken

Vorrig jaar heb ik een abonnement afgesloten bij Fox Sports Live. Een seizoenskaart. Dit is niet via mijn tv provider gegaan. Ik had toe en heb nu ook een digitaal televisiesysteem. Ongeschikt voor Fox Sports en dus ook niet nodig. Echter, het seizoens (jaar) abonnement en ook de dagpas om 1 wedstrijd te bekijken op Fox Sports bestaat dus niet meer. Ik betaal dan met een pre paid creditcard. Nu is het zo, dat ik altijd de wedstrijden op mijn pc heb gekeken. Maar dat gaat niet meer. Ik moet nu Fox Sports Go aanvragen en heb jullie als provider ook ingevuld bij Fox Sports. Maar ik hoef geen tv abonnement. Alleen Fox Sports Go op de computer. Ik was daar toen voor een heel jaar €150,- aan kwijt. Hebben jullie ook zoiets te bieden? Ik wil geen maandelijkse rekening, ik wil in een keer voor een heel jaar betalen. En daarbij komt dat ik bewindvoering heb en die wil ik niet met de rekening opzadelen omdat mijn vader de rekening gaat betalen. Dat heeft hij mij aangeboden. Is dit mogelijk? Dat ik Fox Sports Go apart en in een keer voor een heel jaar betaal? Zo ja, zou ik graag de rekening krijgen, ik kan het mij heel goed voorstellen, ook met oog op mijn bewindvoerder, dat u liever ziet dat ik de rekening even vooruit en in zijn geheel betaal voor u mij aansluit. Graag hoor of lees ik in dit geval dat dat mogelijk is. Overigens, mijn mobiele nummer is *** privégegevens wegeghaald *** en sms of what's app rustig of stuur een bericht via messenger van facebook. Laat het mij even weten als u het antwoord en als het kan de bestelling gereed heeft. Mijn emailadres is *** privégegevens wegeghaald *** maar stuurt u liever een bericht naar *** privégegevens wegeghaald *** omdat ik het mailadres van tele2 zelden misschien zelfs wel nooit zal gebruiken. Ik dank u alvast hartelijk voor de door u gedane moeite. En ik hoop dat het mogelijk is wat ik vraag, ik heb al een aantal wedstrijden van Feyenoord moeten missen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Paashaas70,

Bedankt voor je verhaal, dit is helder. Helaas is dit niet mogelijk, omdat we vanaf september geen Fox Sports gaan uitzenden. Hier lees je meer informatie over de afgelopen ontwikkelingen.

Vriendelijke groet,
Trinh