beantwoord

Foutmelding bij opzeggen abonnement Tv & internet?

  • 16 September 2019
  • 4 reacties
  • 212 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
L.S.

Ik probeer vanuit mijn MijnTele2 account mijn abonnement voor internet & tv op te zeggen, maar krijg daarbij steevast de foutmelding 'De geselecteerde datum / tijd is niet mogelijk, ga terug en probeer opnieuw!'. Het opzegformulier heeft echter helemaal geen optie om datum/tijd te selecteren, dus ik kom er niet verder mee. Is er een andere optie mogelijk zonder dat ik daarvoor overdag met de klantenservice moet bellen?

Vriendelijke groeten, J.
icon

Beste antwoord door eric 16 September 2019, 22:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Info over opzeggen staat hier.
Bedankt. Dat had ik gezien, maar ik hoopte dus wellicht op nog een derde optie, omdat ik in een compleet andere tijdzone aan het werk ben momenteel. Maar goed, gelukkig lijkt de digitale opzegging het inmiddels wel weer te doen. Het is nu wachten op een bevestiging, maar mijn directe probleem lijkt daarmee te zijn opgelost, dus zou dit topic wat mij betreft gesloten kunnen worden.

Vriendelijke groet, J.
Reputatie 7
Badge +8
Laat dit topic lekker staan, dan kun je later ook weergegeven of en hoe (snel) het afgehandeld is. Kunnen we allemaal van leren!
Na drie werkdagen teruggebeld voor een bevestiging, en dat ging vrij gemakkelijk. Zolang de digitale opzegfunctie binnen MijnTele2 dus geen foutmeldingen geeft werkt het allemaal prima, maar het lijkt dus geen echt alternatief te bieden als telefonisch bereikbaar zijn een probleem is. Verder ben ik wel gewoon heel tevreden met het gemak waarmee het lijkt te zijn afgehandeld.