beantwoord

Foute factuur betaalde achterstand

  • 13 September 2021
  • 10 reacties
  • 115 x bekeken

Ik krijg om de haverklap een mail dat ik een betalings achterstand heb van de maand Februari.

zoals te zien is op mijn tele2 is alles betaald met uitzondering van de de laaste maand (September). deze factuur verwacht ik nog.

Ik ga dan dus ook niet dubbel betalen voor Februari.

Ook op mijn bankrekening zijn alle maanden netjes automatisch afgeschreven.

En is er niks terug geboekt.

via een chat alles uit proberen te leggen, maar de persoon achter de chat bleef erbij dat er een factuur op stond en betaald dient te worden.

zoals te zien is op mijn tele2 is alles in netjes betaald.

Nogmaals ga ik duis niet dubbel betalen.

Na dreigen om over te stappen vond de persoon achter de chat dat prima, mits ik de factuur van Februari wel ging betalen.   maar goed,,,,  nogmaals deze is betaald, en ga deze dus niet dubbel betalen.

 

Er was wel iets met een handmatige overboeking door een mederwerker toendertijd omdat ze wat problemen hadden met hun betalings systeem. (tja das niet mijn fout)

mischien dat de referentie nr niet correct is genoteerd. (ook niet mijn fout.

en door deze fouten ga ik dus zeer zeker niet dubbel betalen.

 

 

icon

Beste antwoord door Floor109 13 September 2021, 15:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Ik krijg om de haverklap een mail dat ik een betalings achterstand heb van de maand Februari.

zoals te zien is op mijn tele2 is alles betaald met uitzondering van de de laaste maand (September). deze factuur verwacht ik nog.

Ik ga dan dus ook niet dubbel betalen voor Februari.

Ook op mijn bankrekening zijn alle maanden netjes automatisch afgeschreven.

En is er niks terug geboekt.

via een chat alles uit proberen te leggen, maar de persoon achter de chat bleef erbij dat er een factuur op stond en betaald dient te worden.

zoals te zien is op mijn tele2 is alles in netjes betaald.

Nogmaals ga ik duis niet dubbel betalen.

Na dreigen om over te stappen vond de persoon achter de chat dat prima, mits ik de factuur van Februari wel ging betalen.   maar goed,,,,  nogmaals deze is betaald, en ga deze dus niet dubbel betalen.

 

Er was wel iets met een handmatige overboeking door een mederwerker toendertijd omdat ze wat problemen hadden met hun betalings systeem. (tja das niet mijn fout)

mischien dat de referentie nr niet correct is genoteerd. (ook niet mijn fout.

en door deze fouten ga ik dus zeer zeker niet dubbel betalen.

 

 

 

Dus weet ik verder niet hoe nu verder. 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi, vind je het goed als ik het voor je uitzoek? Aangezien ik geen officiele moderator ben heb ik toestemming nodig om je gegevens erbij te pakken. 

Jah, prima, als jij dat kan doen

 

Reputatie 6
Badge +7

Ik zie dat die €53.64 open staat voor februari 2020, niet 2021. Tele2 gebruikt sinds kort een nieuw factuursysteem en hiermee zijn alle facturen opnieuw ingeladen, wat we nu soms zien is dat een oude factuur was vastgelopen in het oude systeem (en daar dus niet in het herinneringsproces kwam), maar dat nu pas word opgemerkt dat er nog iets open staat.

Is het voor jou mogelijk om te kijken of je dit bedrag betaald hebt destijds? Rond 25 februari 2020 dus.

Ooke....   Dat ga ik dan uitzoeken.  Februari 2020 dus.

Nop helaas kan ik via mijn bankafschriften niet zover terug kijken.   Als het om Februari 2020 gaat is dat wel ...lang geleden.

Kunnen me dus dan alles wel wijsmaken.

Maar goed, zal dan wel kloppen volgens hun gegevens. 

Maar als ze nou telefonisch contact hadden opgenomen omdat het A om zo een lange tijd terug gaat. En B door hun fout of overzetten nieuwe software. Was het netter geweest om me dan persoonlijk op de hoogte te stellen.

 

 Bedankt voor je reactie.

Zal hem dan wel betalen, om gedoe te voorkomen. 

Wacht ik zie het al, het dubbele bedrag was toentertijd afgeschreven.  Dat was terug gestort en heb toen via een medewerker een nieuwe overboeking gedaan met het juiste bedrag

Heb er nog mails van

Beste klant,

 

 Het gaat om factuur NL2002872533

Deze heb ik terug laten storten en Vai een chat sessie heeft de dame me een link gestuurd om alsnog het juiste bedrag te betalen.

 

 

 

 

We houden contact.

Tele2

V-2018-002

 

Reputatie 6
Badge +7

Ik zal vanmiddag even in je dossier duiken, ik heb er nu even geen tijd voor. Ik kom hier op terug

Reputatie 6
Badge +7

Aangezien ik nu specifieke klantinformatie moet bespreken gaan we even verder in privebericht, anders staan jouw persoonsgegevens online, dat lijkt me ook niet de bedoeling