beantwoord

factuur - Thuisabonnement

  • 18 December 2019
  • 4 reacties
  • 133 x bekeken

Hallo,
Ik heb een factuur van december (1-12-2019 tot 31-12-2019) met de helle bedrag 25 euro maar ik heb de contract gestopt om 05-12-2019.

ik hoor graag van u,

met vriendelijke groeten,

Ahmed Elsharkawy

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 18 December 2019, 10:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Hallo Ahmed,

 

Welkom op het forum. Wat vreemd dat je nog een factuur hebt ontvangen van ons. Heb je wel een bevestiging van ons gekregen? Ik wil graag je factuur even inzien vanuit hier. Meer info over de eindfactuur vind je hier.

 

Kun je mij de volgende gegevens doorsturen in een privébericht. 

Kun je mij een privébericht versturen met de volgende gegevens?

  • Volledige naam
  • Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers 

 

Ik hoor het graag. 

 

Privébericht naar Anton

 

Groeten Anton

 

<Persoonlijke gegevens verwijderd door een moderator>

@elsharkawyndr2017 het was niet de bedoeling om je persoonlijke info openbaar te posten, dat moest je in een "privé bericht" doen.

Je kunt je persoonlijke info nu nog verwijderen door op de drie puntjes te klikken rechts onderin de window van die post en dan "bewerk" klikken. 

Dat kan tot 1 uur nadat je gepost hebt, daarna kun je dan een prive bericht sturen naar Anton van Tele2 met je persoonlijke info. 

 

Prive bericht naar Anton klik hier

Reputatie 3
Badge +5

Ik heb de gegevens al verwijderd.

 

Ik heb het ook even nagekeken allemaal en zie dat het abonnement inderdaad is opgezegd per 05-12-2019. Een opzegging moet altijd nog even verwerkt worden. Op de 1e van de maand worden de facturen al klaar gezet. Het systeem houdt dan geen rekening met opzeggingen en wijzigingen later in de maand.  Daarom heb je nog een factuur over de hele maand ontvangen. De volgende maand krijg je van ons een creditfactuur en dan wordt het teveel betaalde bedrag terug gestort. 

 

Groeten Anton