beantwoord

Factuur klopt niet?

• 27 mei 2016
  • 1 reactie
  • 58 x bekeken

Hoi,

Ik heb mijn abbonement (vast internet, bellen, TV) in februari 2016 verlengd, via telefoon. De meneer aan de andere kant van de lijn, zei wanneer ik m'n abbonement zou verlengen, dat de prijs €13,- zou zijn (was een aanbieding o.i.d.). Bij de facturen van maart en april is er inderdaad €13,- afgeschreven, echter vanaf mei sprong de prijs onmiddellijk naar €34,-. Dat kan toch niet? Ik kan me niet herinneren dat de aanbieding voor twee maanden geldig is. Het telefoongesprek is opgenomen. Kan ik dat terug luisteren, want ik kan me niet voorstellen dat ik dit aanbod zou accepteren, als ik wist dat de €13,- voor maar twee maanden is.
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 27 mei 2016, 15:27

He McGregor,
Bedankt voor je bericht. Ik wil het graag voor je uitzoeken dat ga ik dan ook doen.
Ik zie dat je bij registratie je klantgegevens hebt ingevuld. Daardoor heb ik het meteen kunnen uitzoeken.

Het volgende is er aan de hand. Alle feiten hieronder kan je controleren in MijnTele2
Je hebt verlengd, en dat vinden we natuurlijk super!
Maar goed, de eerste maand van de verlening was in februari. Door de korting heb je toen maar 1,50 euro hoeven te betalen.
De maanden maart en april waren allebei 13 euro. Daarmee is een einde gekomen aan de kortingsperiode en zul je vanaf mei 34 euro per maand moeten betalen voor de diensten, zoals afgesproken met je tijdens verlenging.

De facturen zijn dus correct en ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
He McGregor,
Bedankt voor je bericht. Ik wil het graag voor je uitzoeken dat ga ik dan ook doen.
Ik zie dat je bij registratie je klantgegevens hebt ingevuld. Daardoor heb ik het meteen kunnen uitzoeken.

Het volgende is er aan de hand. Alle feiten hieronder kan je controleren in MijnTele2
Je hebt verlengd, en dat vinden we natuurlijk super!
Maar goed, de eerste maand van de verlening was in februari. Door de korting heb je toen maar 1,50 euro hoeven te betalen.
De maanden maart en april waren allebei 13 euro. Daarmee is een einde gekomen aan de kortingsperiode en zul je vanaf mei 34 euro per maand moeten betalen voor de diensten, zoals afgesproken met je tijdens verlenging.

De facturen zijn dus correct en ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben