beantwoord

ervaring telefonie en internet

• 13 februari 2015
  • 4 reacties
  • 1070 x bekeken

Ik ben momenteel met online.nl, mijn abbonnment is enorme gestegen voor telefonie & internet, en ik wil overstappen naar een andere provider. Ondanks de VEEL klachten over tele2, wil ik van huidig klanten van Tele2 die alleen een internet & telefonie contract heb? en uw ervaringen/mening over de snelheid van de internet via wifi modem en de telefoon lijn kwaliteit in Amsterdam centrum. Ik moeten tot 29/01/16 wachten totdat mijn huidig online.nl contract beeindigt voor dat ik kan overstappen, dus maak ik nu wat Research.

I am currently with online.nl for internet & telephone, the monthy price has doubled and I want to move to a cheaper provideer, but given there are HUGE amount of complaints about Tele2 - i am naturally wary of stepping over to Tele2 if it is not a reliable provider, I would like to hear from clients of Tele2 who have the itnernet&bellen met de belbasis telephone and a wifi router for internet, your comments re: internet speed in Centrum Amsterdam and the telephone quality are much appreciated!! Online.nl has become a TOTAL RIP OFF!!!
icon

Beste antwoord door jlthkoch 13 februari 2015, 12:23

Over alle providers zijn klachten, dus niet alleen over Tele2. De behaalde internetsnelheid is afhankelijk van op welke wijkcentrale je aangesloten bent. Hoe groter de afstand hoe lager de snelheid. Mogelijk kun je vdsl aanvragen (in plaats van adsl) maar dat ligt aan je afstand tot de wijkcentrale. Ik zou dus eerst eens wat research doen naar de afstand tot de wijkcentrale en of je vdsl of adsl kunt bestellen. Het hangt grotendeels namelijk hier vanaf of je tevreden zult worden bij Tele2.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Over alle providers zijn klachten, dus niet alleen over Tele2. De behaalde internetsnelheid is afhankelijk van op welke wijkcentrale je aangesloten bent. Hoe groter de afstand hoe lager de snelheid. Mogelijk kun je vdsl aanvragen (in plaats van adsl) maar dat ligt aan je afstand tot de wijkcentrale. Ik zou dus eerst eens wat research doen naar de afstand tot de wijkcentrale en of je vdsl of adsl kunt bestellen. Het hangt grotendeels namelijk hier vanaf of je tevreden zult worden bij Tele2.
Bedankt voor je reactie, ik ben in postcode 1018DL postcode gebied, ik bel wel tevreden met mijn huwaei router van Online.nl, het is alleen dat de maand abonnmnet nu is ENORME hoog voor de basis internet & telefonie is, dus wil ik op het eind van mijn contract op 29/01/16 overstappen naar een goedkopere provider, ik denk dat gewoon adsl is prima hier ik krijg regelmatig 9mbps download speed en 3.9 upload speed, ik gebruik de vaste telefoon heell weinig en voor interent ben ik alleen in Nederland voor maximaal 3 weken in de maand, dus ook heel weinig internet gebruik. Ik vind ALLES in Nederland echter een RIP-OFF nu is (in vergelijing met Amerika en Engeland!!!) van de rip-off "ziektekosten" GVB, gas & elektra, Banken!! Alle gewoon banken zijn GRATIS voor iedereen in Engeland!! Ik moeten naar Engeland voor medische behandelingen dat niet gedekt is op de basis (nog $200 per maand weggooid!!!) "so called, verzekering" (het is echter een belasting om de "eurine" (euro) te ondersteunen!!! alles gaat kapot in Nederalnd na die VRESELIJK SHIT Eurine!!
Reputatie 7
Ik weet niet waar je het opeens allemaal over hebt met je Eurine (????) maar gemakshalve ga je maar even voorbij aan de vele voordelen die de EU heeft. Maar ik snap niet wat dat met een internetprovider te maken heeft.....

Verder is het een beetje vreemd dat je hierna nog twee topics opent met (vrijwel) dezelfde vraag!
Reputatie 6
Badge +5
Heeft wel ruim de tijd om er over na te denken als
zijn contract bij online nog tot 29/01/16 duurt. :8