email over annulering

• 7 september 2015
  • 3 reacties
  • 185 x bekeken

Goedemiddag,
Ik krijg net email dat mijn bestelling is geannuleerd vanwege technische redenen.
Wat houd dat in? Dat ik geen klant kan worden bij jullie? Al mijn oude abonnenenten zijn al opgezegd,dus volgende maand zit ik dan zonder tv en internet??

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Over wat voor abonnement gaat het? Over mobiel (waar je je bericht hebt geplaatst) of over tv/internet?

Als het over internet gaat dan kan het zijn dat je aansluiting niet kan worden verwerkt omdat er geen Isra-punt is, je te ver van de wijkcentrale af zit o.i.d. Ik ben het wel met je eens dat "Technische redenen" niet echt een duidelijke reden is.

Normaal gesproken laat je trouwens je nieuwe provider opzeggen en zeg je niet zelf op! Waarom heb je zelf opgezegd?
Bedankt voor je reactie. Ik zit dan in t verkeerde topic. T gaat over internet en tv. Mijn internet is opgezegd door tele2 en mijn tv moest ik zelf opzeggen. Daarover heeft tele2 me een brief gestuurd. Ik had zelfs al de datum van aansluiting gekregen.
Reputatie 7
Dan had je zeker tv via de kabel? Die moest je tot voor kort inderdaad zelf opzeggen en ik dacht dat dat veranderd was... Kennelijk dus niet. Kun je de opzegging niet annuleren, meestal sluit UPC / Ziggo niet zo snel af....