Elke avond Internet onbruikbaar 20:00-00:30 (follow-up)

• 23 juni 2019
  • 3 reacties
  • 221 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 5 reacties
Hallo,

Een jaar geleden hebben we aangegeven dat er een probleem met onze verbinding was. Het probleem duurde in totaal 11 maanden, gedurende deze tijd hadden we een onbruikbaar trage internet verbinding. Het duurde in totaal 3 maanden om dit probleem te verhelpen (juni 2018). Sindsdien is onze verbinding perfect, net zoals toen we ons abonnement afsloten bij tele2.

We hebben toendertijd ook om een financiele compensatie gevraagd, omdat onze verbinding onbruikbaar was in de avond, de tijd dat de meeste thuisgebruikers internet nodig hebben. We werden verteld dat dit zou worden besproken als het probleem was opgelosd. ("Zodra de problemen bekend en opgelost zijn kunnen we uiteraard verder kijken naar een compensatie." 11.06.2019).

Gezien het al enige tijd verholpen is, zouden we nu graag horen van Tele2 hoe we gecompenseerd gaan worden.

Met vriendelijke groet,
ALM

https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/elke-avond-internet-onbruikbaar-20-00-00-30-70548

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tja, hoe bereken je dat? 3 maanden waarbij volgens eigen zeggen 5 uur per dag het internet minder functioneerde. Rond alles naar boven af, dan werkt 25% van de tijd e.e.a. niet volgens specs. Internet kost ca 35 euro per maand, dus compensatie van 10 euro per maand = 30 euro zou netjes zijn toch? Wettelijk geldt alleen bij een totale outage per 24 uur de kosten van internet voor die dag.
Reputatie 5
Badge +2
Hé ALM.

Mooi dat het na veel geduld eindelijk opgelost is. Stuur me een privébericht en ik ga kijken wat er mogelijk is qua compensatie, zet daarin je:

• Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Via privéberichten opgelost en daarom topic bij deze gesloten