Einddatum contract, opzegging abonnement

• 1 juli 2020
  • 16 reacties
  • 222 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 205 reacties

Wat zal ik zeggen. Tele2 denkt mijn opzegging van abonnement itv/internet later te kunnen ingaan. Zelfs daarmee kan het niet normaal. Ik kan níét wachten tot de 15de. Tabee Tele2! 😋 Valt onder topic TV omdat beide tegelijk niet kan. Foto 15 juli opzegging in volgende post. 2 plsatjes posten kan niet in 1 keer. Ook irritant 

16 reacties

Reputatie 3

Even voor de goede orde; het gaat om hetzelfde abonnement mobiele telefonie is nl niet opgezegd, kan pas op 25 augustus 2021. Niks afkoopsom

Reputatie 7
Badge +4

Allemaal onduidelijk voor ons als buitenstaanders. Denk dat de klantenservice je beter kan informeren wat er op de 15e en op de 27 vervalt

Reputatie 3

Ik heb net een berichtje van Rox gehad, zij gaat erachter aan👍

Reputatie 3

Vandaag 15 juli 2020 WORD IK AFGESLOTEN, DOOR TELE2!! Ik heb nu nog net internet, maar ITV ligt al plat. Kreeg een melding in het beeld vd tv dat ik een factuur had openstaan. Foutje, zei Tele2, ik word nu onterecht afgesloten. Foutje, zei Tele2. Excuses. Iemand vd administratie maakt een misser en een meneer aan de telefoon begint direct over dat ik moet bijbetalen! Pas de 23e kan er nog voor de resterende 4 dg door Tele2 de boel weer aangesloten. Ik heb bejaarde ouders, kinderen die hun werk op de laptop doen. Ik vind dit heel verdrietig... Dit kan echt niet, het is niet mijn schuld. Ik niks meer. Geen tv kijken, helemaal niks. Geen muziek, geen contact met vriendinnen in het buitenland. Weet je wat de meneer buj de service zei? ' tja, dan kunt u een klacht indienen. Ik vind dit echt erg. 

Reputatie 3

Dag, is Rox misschien op het forun, want zij heeft me toen geholpen en heeft misschien wat suggesties , je weet maar nooit 😉

Reputatie 6
Badge +1

Ik hoop het voor je. 

Sterkte ermee! 

Reputatie 6
Badge +1

Yaelle, gooi de antennekabel maar over de schutting, dan sluit ik hem wel bij mij aan! 

Reputatie 3

🤣 Dat moet dan een hoge heg zijn, ik woon op de 3e etage. Maar het is aardig aangeboden 

Reputatie 3

Hier heb ik contact met Tele2 waarin ik duidelijk stel hoe het is gegaan

Wordt vervolgd 

Reputatie 3

Bevestiging 27 juli

Reputatie 3

Reputatie 7
Badge +4

Als de lijn al is opgeheven is dat niet te herstellen. Als je alleen afgesloten bent i.v.m. betaling achterstand kan dit wel gemakkelijk weer ongedaan worden gemaakt.

Reputatie 3

Hier heb ik contact met Tele2 waarin ik duidelijk stel hoe het is gegaan

Wordt vervolgd 

Lijkt me duidelijk

Reputatie 3

Als de lijn al is opgeheven is dat niet te herstellen. Als je alleen afgesloten bent i.v.m. betaling achterstand kan dit wel gemakkelijk weer ongedaan worden gemaakt.

Ik heb geen betalingsachterstand, kreeg echter wél een bericht dat ik een factuur niet betaald zou hebben. Er werd gecheckt en dat klopte dus al niet,  op zich al een fout. Ik heb aan de telefoon nog een medewerker gesproken (vrouw) over die 27 juli en dat zou aangepast worden. Alles is nu mijn schuld, zegt Tele2. Het gaat me op het moment niet om de slappe service, dat ik zelf de veroorzaker ben is niet het geval. Waarom excuses aanbieden als Tele2, zijnde, wanneer het mijn schuld is?! Uiteraard gaat dit de boeken in. 

Reputatie 7
Badge +4

Heel vervelend Jeanette. Ik zou dit in deel 2 van je boek zetten, want je bent nog niet klaar. We gaan met  jou aftellen naar 27 juli wanneer KPN het stokje met de verhaallijn overneemt.

Reputatie 3

Dat wordt een dik boek. Ik heb dan in ieder geval al een pseudoniem 😉

Reageer