beantwoord

Eind factuur modem retour gestuurd en toch 45,45 € rekening gehad

• 24 september 2015
  • 12 reacties
  • 110 x bekeken

Waarom moet ik 45,45 € betalen
icon

Beste antwoord door jlthkoch 24 september 2015, 11:48

Dat weten wij ook niet. Voor niet terug sturen modem zou je 99 euro betalen, dus 45.45 is een raar bedrag. Wat staat er op de factuur? Kan het een slotfactuur zijn, want abonnement- en verbruikskosten worden achteraf berekend. Heb je rekening gehouden met de opzegtermijn van een maand?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Staat dat niet op de factuur? De prijs voor het niet terugsturen van de modem is 99 euro, dus dat is het niet.
Er is via incasso 45,45 afgeschreven dit terug laten storten
Als je verder niets doet, gaat de rekening naar Bos-incasso en krijg je de rekening alsnog plus 40 euro administratiekosten 😠
Ik wil weten waarom ik 45,45 € moet betalen
Reputatie 7
Dat weten wij ook niet. Voor niet terug sturen modem zou je 99 euro betalen, dus 45.45 is een raar bedrag. Wat staat er op de factuur? Kan het een slotfactuur zijn, want abonnement- en verbruikskosten worden achteraf berekend. Heb je rekening gehouden met de opzegtermijn van een maand?
Alles was geregeld vanwege verandering abonnementen prijs kon ik 1 maand opzeggen, en ik heb geen faktuur gekregen maar incasso is gewoon afgeschreven wat ik heb gestorneerd.
Reputatie 7
Je kon inderdaad gedurende enige tijd een bestaand contract opzeggen. Maar heb je wel rekening gehouden met een maand opzegtermijn, want de opzegging gaat niet per direct in. Waarom je nog 45,45 moet betalen is lastig te zien zonder factuur. Als je deze niet gekregen hebt kun je het beste contact opnemen met Tele2 (dat is het snelste) of anders even wachten op een reactie van een medewerker van Tele2 op het forum, maar dit kan tot enkele dagen duren.
kan ik bellen of schrijven?
Ik wacht wel op die medewerker van TELE2
Reputatie 7
Kan allebei, maar bellen is sneller! Ik zie dat je gaat wachten op een medewerker. Ik hoop echter wel dat je dan 100% zeker bent dat de incasso niet klopt, anders kan het zijn dat je te maken krijgt met de kosten waar WhTurner het over heeft.
kan ik bellen of schrijven?
Er is een administratieve fout gemaakt er is ook een terug stuur doos teveel gestuurd,, maar ik hoor wel van die medewerker hoe of wat, bedankt voor de info. Henk
Reputatie 7
Graag gedaan! (Dat van die twee retourdozen komt vaker voor, ook dat er soms géén door wordt gestuurd of dat er geen email wordt gestuurd dat het retour ontvangen is en/of dat men ten onrechte een herinnering stuurt)