beantwoord

Eerste factuur anders

  • 19 September 2019
  • 7 reacties
  • 336 x bekeken

Hallo,

Zojuist kreeg ik mijn eerste factuur binnen die hoger uit is gevallen.
In mijn contract staat Internet en tv voor €33,- en de eerste 6 maanden €7- korting dus ik betaal €26,- per maand.
Op de factuur staat €45,29 en de korting die maar 3 weken duurt??
Hoe kan dit?? Dit is los gezien van de aansluitkosten
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 20 September 2019, 12:21

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Wegens inactiviteit gesloten.
Over welke periode loopt de factuur? De eerste (onvolledige) maand wordt bij de volgende maand berekend, dus dus de factuur gaat over een periode van 1 tot 2 maanden.
Het gaat om 9 tm 30 september.
Er was mij toen verteld dat vorige maand niet doorberekend zou worden, omdat er van alles fout ging bij hun op kantoor waardoor ik geen tv had. Dat was de maand juli en augustus waarop niks werkte.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi FredeiqueS,

Welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je deze eerste factuur dan wat vreemd vind. Ik wil graag voor je kijken wat er is besproken en hoe de hoogte van deze factuur tot stand is gekomen. Ik heb dan de volgende gegevens van je nodig.

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt alvast.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat het inderdaad de eerste factuur is. De eerste factuur gaat altijd over een langere periode dan een maand. Jouw factuur gaat over de periode 09-08 t/m 30-09-2019.
De korting is op je TV Light abonnement en de eerste 6 maanden krijg je dan €4 korting per maand. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Groeten Anton
Hi Anton,

Bedankt voor je berichtje. Ik zie nu inderdaad dat het om 7 weken gaat ipv 3 weken. Vandaar de verwarring.
Bedankt!

Groetjes,

Frederique
Reputatie 3
Badge +5
Ik begrijp dan inderdaad de verwarring. Goed om te horen dat het nu wat duidelijker is. Ik wens je een heel fijn weekend alvast.

Groeten Anton