beantwoord

E-mail terughalen

• 13 september 2015
  • 4 reacties
  • 701 x bekeken

Beste tele2,

Ik wil graag een mailverkeer dat ik heb gehad in de periode van 2 t/m 7 januari 2015 terughalen.
Van een collega heb ik (telefonisch)begrepen dat dit mogelijk is.

Hoor graag snel wat van u!
icon

Beste antwoord door jlthkoch 13 september 2015, 13:59

Het callcenter verteld weer eens onzin, want reeds verwijderde email -zeker niet van zo lang geleden- terughalen is niet mogelijk. Weg = weg!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Het callcenter verteld weer eens onzin, want reeds verwijderde email -zeker niet van zo lang geleden- terughalen is niet mogelijk. Weg = weg!

Ik ga niet tussen het callcenter en u inzitten maar het lijkt mijzelf ook dat dit mogelijk is. Graag hoor ik hoe
Reputatie 7
Niemand kan je vertellen hoe, want het is dus niet mogelijk.

Ik ga niet tussen het callcenter en u inzitten maar het lijkt mijzelf ook dat dit mogelijk is. Graag hoor ik hoe
Als je de mail op de server hebt laten staan, is het nog aanwezig. Als je ze weggegooid hebt, zijn ze inderdaad weg.