beantwoord

E- mail op Ipad

• 14 maart 2015
  • 5 reacties
  • 232 x bekeken

Goedemiddag,

Voorheen kon mijn moeder haar mail gewoon gebruiken via de Ipad, maar sinds een maand kan ze wel in de mail komen alleen is het probleem dat de mailbox als leeg wordt aangegeven. Wel staat er 'INBOX (175)', maar rechtsbovenin staat 'mailbox is leeg'. verder lijkt de site sowieso niet goed te werken op de Ipad en loopt het vast. Dit is erg vervelend gezien het feit zij geen laptop heeft en alles via de Ipad doet.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Groetjes,

Maartje
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 20 maart 2015, 11:48

Hoi Maartje,

Dat wordt dan inderdaad lastig. Welke browser gebruikt jouw moeder om in te loggen? Zou je het ook een smet een andere browser kunnen proberen? Ik ben benieuwd of je dan wel mailtjes krijgt te zien.

Groetjes,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Goedemorgen Maartje,

Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat het erg lastig is wanneer je de mail niet optimaal kan gebruiken. Gebruikt jouw moeder een mailprogramma om de mails te bekijken of doet ze dat via webmail? Als ze een mailprogramma gebruikt dan zou ik je willen vragen om eens via de webmail in te loggen. Zijn de mails in de inbox dan wel zichtbaar? Laat je het me weten?

Groetjes,

Velma
Goedemorgen Velma,

Allereerst bedankt voor je reactie! Mijn moeder logt in via webmail: naar de Tele 2 site en dan inloggen. Vervolgens geeft de site dus niet de binnengekomen emails weer.

Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groeten,

Maartje

Goedemorgen Maartje,

Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat het erg lastig is wanneer je de mail niet optimaal kan gebruiken. Gebruikt jouw moeder een mailprogramma om de mails te bekijken of doet ze dat via webmail? Als ze een mailprogramma gebruikt dan zou ik je willen vragen om eens via de webmail in te loggen. Zijn de mails in de inbox dan wel zichtbaar? Laat je het me weten?

Groetjes,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Maartje,

Zou je kunnen controleren of er mailtjes binnenkomen wanneer je de mailbox opschoont? Als de mailbox vol is (dit kunnen ook de mappen verzonden mail of ongewenste mail zijn) dan komen er geen nieuwe mailtjes binnen. Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Velma
Hi Velma,

Dat is echter het probleem niet. Er staat wel een volle mailbox links maar rechtsbovenaan dat de mailbox helemaal leeg is. Zo kan ze dus niet eens mails zien om te verwijderen en de reden waarom ik schrijf is omdat het voorheen wel kon! In ieder geval alvast bedankt voor uw hulp en ik hoop dat we erachter kunnen komen 😉

Met vriendelijke groeten,

Maartje
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Maartje,

Dat wordt dan inderdaad lastig. Welke browser gebruikt jouw moeder om in te loggen? Zou je het ook een smet een andere browser kunnen proberen? Ik ben benieuwd of je dan wel mailtjes krijgt te zien.

Groetjes,

Velma