beantwoord

dsl verbinding

• 21 maart 2016
  • 3 reacties
  • 141 x bekeken

Hallo,

Ik heb op het moment 30 mbit abonnement bij online maar daar willen ze me niet overzetten op vdsl2. Heb op het moment maar een 17 mbit adsl2+ verbinding.
Als ik overstap naar jullie 50 mbit krijg ik dan vdsl2.
Volgens jullie website kan ik namelijk 40 mbit halen.
Alvast bedankt voor de reactive.

Postcode voor postcodechek geef ik liever niet openbaar via het forum.
icon

Beste antwoord door Bas2577 21 maart 2016, 12:15

Ja, het 50MB abo bij tele2 is altijd VDSL2. ADSL kan deze snelheden niet leveren.

Postcode en andere privé gegevens moet je ook niet hier neerzetten, als je die zelf uitvoert en er staat dat het geleverd kan worden kun je het aanvragen.
Soms vragen forumleden als ik om een bepaalde check te doen op postcode en dan moet je ook alleen maar de gegevens geven die over de verbinding gaan en privé gegevens gewoon weglaten.

Medewerkers van Tele2 op het forum kunnen wel om privégegevens vragen als dat nodig is voor je vraag, maar dat gaat altijd in een privébericht en pas als ze erom vragen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +5
Ja, het 50MB abo bij tele2 is altijd VDSL2. ADSL kan deze snelheden niet leveren.

Postcode en andere privé gegevens moet je ook niet hier neerzetten, als je die zelf uitvoert en er staat dat het geleverd kan worden kun je het aanvragen.
Soms vragen forumleden als ik om een bepaalde check te doen op postcode en dan moet je ook alleen maar de gegevens geven die over de verbinding gaan en privé gegevens gewoon weglaten.

Medewerkers van Tele2 op het forum kunnen wel om privégegevens vragen als dat nodig is voor je vraag, maar dat gaat altijd in een privébericht en pas als ze erom vragen.
Bedankt voor de reactie. Met online kwam ik er niet uit. Heb gisteren 50 mbit bij jullie aangevraagd. Hopelijk binnenkort snel internet 😃
Reputatie 4
Badge +3
Bedankt voor jouw snelle reactie, Bas!
@pmaarschalk: Welkom bij de club 🙂 Omdat jouw vraag is beantwoord, sluit ik hem nu, maar als je op een later moment andere vragen voor ons hebt, horen we het graag weer van je!