beantwoord

DSL lampje brandt niet

  • 1 May 2019
  • 6 reacties
  • 510 x bekeken

Ik heb inmiddels alle mogelijke kabeltjes aangesloten en in geen van de gevallen gaat het DSL lampje branden. Ik kreeg bericht van Tele2 dat ik een dag eerder dan gepland m’n internet kon installeren, op m’n nieuwe adres, maar blijkbaar niet? Of doe ik iets fout?
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 1 May 2019, 13:59

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Als je alle mogelijke manieren hebt geprobeerd dan zul je denken dat er wel een goede oplossing tussen moet zitten. Het kan ook nog wel een probleem buitenshuis zijn. Wanneer het DSL lampje niet brandt dan is er geen verbinding met de centrale. Ik wil dit graag voor de zekerheid even voor je nakijken. Waar heb je het modem aangesloten? Heb je onze kabels gebruikt? Is de DSL kabel tussen het modem en het aansluitpunt niet langer dan twee meter en rond? Zit de DSL kabel in het DSL poortje van het modem? Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Het modem is aangesloten bij de meterkast. Daar zitten twee ingangen waar je een telefoonkabeltje op aan kan sluiten. Bij allebei gaat er geen lampje branden. Ik heb jullie kabel gebruikt en die is niet langer dan 2 meter. Kabel zit in het juiste poortje van het modem.
Reputatie 3
Badge +5
Dan is het waarschijnlijk een probleem tussen de centrale en het aansluitpunt in je woning. Dat kan gebeuren bij een nieuwe oplevering. Ik moet kijken wat ik voor je kan doen.

Heb je de volgende gegevens voor me?

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt alvast!

Groeten Anton,
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor je gegevens. Ik heb een meting gedaan en het lijkt er inderdaad op dat het signaal nog niet bij je thuis binnen komt. Zoals ik al aangaf dan kan dat gebeuren bij een oplevering. Ik heb daarom bericht doorgestuurd naar de KPN om dit probleem op te lossen. Wanneer er een monteur bij je binnen moet komen om het één ander door te meten dan krijg je een SMS binnen 24 uur van de KPN. Je kunt dan zelf een afspraak inplannen. Ik hoop dat het snel is opgelost.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Ik heb gezien dat alles is opgelost en je verbinding goed werkt. Is alles goed verlopen met de monteur?

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Ik heb bij deze het topic gesloten. Ik ga ervan uit dat het allemaal weer goed werkt.


Groeten Anton