beantwoord

DSL aansluiting krijgt geen verbinding na activering.

  • 4 April 2019
  • 4 reacties
  • 428 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Ik kreeg gisteren een SMS en email dat mijn internet verbinding actief zou zijn, maar na deze aangesloten te hebben op het ISRA punt (zie bijlagen) kon ik nog steeds geen verbinding maken. Ik heb ook het wand contact punt in de huiskamer geprobeerd met hetzelfde resultaat.

Volgens de status pagina van de router 192.168.1.1 is de reden dat ik geen verbinding krijg dat er geen carrier is maar dit staat er ook als er geen kabel is aangesloten.
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 8 April 2019, 09:28

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Het probleem is door de de KPN monteur opgelost. Blijkbaar zat het aderpaar in het isra punt niet goed aangesloten het isra punt is nu vervangen en functioneert nu correct.
Reputatie 3
In dit geval zal ik graag controleren of de oplevering van het abonnement volledig goed is gegaan. Hiervoor ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht. Privébericht naar Michiel
Heb een bericht gestuurd.
Reputatie 3
Bedankt voor het doorgeven van de gegevens! Ik zie dat de oplevering van het pakket goed is afgerond, omdat de aansluiting van het modem volgens voorschrift is raad ik je aan telefonisch contact op te nemen met onze monteurs afdeling. Het kan nodig zijn om voor dit probleem een monteur langs te sturen. Het telefoonnummer heb ik via een privé bericht aan je gestuurd. Het is belangrijk dat je vanaf je huis locatie belt zodat eventuele tests nog kunnen worden uitgevoerd.