beantwoord

DMZ optie op modem is geen DMZ?

  • 26 February 2020
  • 3 reacties
  • 449 x bekeken

Hi,

Na enig grommen en omsteken van kabels was het eindelijk zo ver. Mijn andere router kreeg netjes een vast IP en dat was heel fijn!

Tot mijn verbazing worden alle poorten nog wel geblokkeerd van buitenaf door het modem… Is dit een probleem in de implementatie of is het de bedoeling dat ik naast de dmz ook nog portforwarding in ga stellen in het tele2 modem/router kastje?

En ja, het is niet ondersteund dat weet ik. Gezien het gebrek aan andere opties (bridge mode of eigen modem) wil ik dit toch wel graag werkend krijgen eigenlijk. 

icon

Beste antwoord door marco.heykant 26 March 2020, 22:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5

Het is al even geleden maar ik zie dat je nog geen reactie hebt op je vraag. Mocht het nog niet gelukt zijn dan kun je misschien nog meer info vinden over het juist instellen van DMZ via bijv dit topic. Ook kan je de zoekfunctie van het forum gebruiken voor meer topics over dit onderwerp. 

Mocht je geen antwoord op je vraag kunnen vinden laat het dan even weten in dit topic, misschien dat een mede forumgebruiker het oppikt en een oplossing voor je heeft.

 

Nou, ik heb zonder vragen een ander modem gehad waarbij deze functionaliteit wel werkt… Dus het is een bug in het modem lijkt het.

 

Reputatie 5

Bedankt voor je update Marco. Blij te horen dat het gelukt is met het andere modem, erg fijn :)

Omdat het opgelost is zal ik je topic dan nu sluiten. 

Fijne dag verder