disconnected internet over adsl..

  • 23 maart 2020
  • 5 reacties
  • 223 x bekeken

Goed.  Vandaag moet internet thuis worden ingeschakeld.  De modem is aangesloten.  Het leest de DSL-kabel niet en geeft het internetpictogram niet weer.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Welkom op het forum Komisarz!

Jammer dat je verbinding nog niet werkt, had je al contact gehad met de klantenservice hierover? Zo niet raad ik aan om contact met ze op te nemen, zij kunnen namelijk snel de benodigde stappen met je doorlopen om zo tot de oorzaak en hopelijk de oplossing te komen.

Je kunt de klantenservice bereiken op 020-7544444.

Hou je ons op de hoogte?

Hey.  Ik ben doof, ik spreek niet aan de telefoon.  Wat te doen?

@Kevin van Tele2 je hebt het gelezen, @Komisarz dan zul je moeten wachten totdat Tele2 reageert, of iemand die wel kan horen en praten even laten bellen. 

Goede dag. Mijn collega sprak met klantenservice en zei dat het internet sinds 16 maart is, maar er is geen internet. Er is nog geen groene DSL of internet. Wat te doen?

Reputatie 5
Badge +2

Hé Komisarz,

Omdat je je gegevens aan je profiel hebt toegevoegd heb ik even kunnen kijken. Ik zie dat er contact geweest is en dat KPN is aangestuurd, hopelijk lossen ze het snel voor je op! Hou je ons op de hoogte hoe gegaan is?

Groet, Kevin