vraag

decoder stuk

  • 21 mei 2020
  • 3 reacties
  • 170 x bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe modem aangevraagd bij tele 2! Die word opgestuurd.

maar nu heeft ook mijn Decoder het begeven!
dus wil zo snel als mogelijk een nieuwe aanvragen ivm online les van school van mijn zoon!  Internet deed het dus al niet en nu ook geen tv!

geeft aan geen netwerkverbinding, kijk uw netwerkbekabeling na!

en decoder reageert niet meer op de afstandsbediening en uit vroegere ervaringen hiermee weet ik dat die dus stuk is!

krijg ik hier ook nu een nieuwe voor toegestuurd of moet ik daar morgen voor bellen?

dank u


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De decoder is afhankelijk van de goede werking van het modem. Als dat laatste aan vervanging toe is kun je daarna kijken of de decoder het ook weer doet.

De decoder is afhankelijk van de goede werking van het modem. Als dat laatste aan vervanging toe is kun je daarna kijken of de decoder het ook weer doet.

zal dat het zijn dan? hij geeft aan dat ik mijn netwerkkabel na moet kijken. Ik bel anders morgen ook even met tele2 want als zij denken dat die vervangen moet worden dan kunnen z emeteen een nieuwe sturen. 

 

Reputatie 5
Badge +2

Hé Caroo,

Ik ben even benieuwd of het gelukt is, heb je nog een update voor ons? :slight_smile:

Reageer