Dankzij Tele2 al 4 dagen zonder internet, telefoon en tv

• 4 november 2017
  • 15 reacties
  • 433 x bekeken

Na onze verhuizing, het nieuwe pakket van Tele2 geïnstalleerd. Maar helaas geen internet, geen telefoon en tv. De helpdesk kon de oorzaak niet vinden. Alles bleek goed aangesloten. De monteur zou contact met ons opnemen. Nog steeds niets gehoord. Wat mij betreft: Tele2 weg ermee!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Na onze verhuizing, het nieuwe pakket van Tele2 geïnstalleerd. Maar helaas geen internet, geen telefoon en tv. De helpdesk kon de oorzaak niet vinden. Alles bleek goed aangesloten. De monteur zou contact met ons opnemen. Nog steeds niets gehoord. Wat mij betreft: Tele2 weg ermee!

Monteurs zijn over het algemeen vrij in het weekend, ook bij Tele2.
Vandaar dat het zo goed loopt daar. Internet van maandag t/m vrijdag en voor de rest mag je niet zeuren.
Reputatie 7
Badge +4
Weekend monteurs bij consumentenproducten worden niet aangeboden. Zakelijke producten hebben een SLA welke ook in het weekend doorloopt, maar daar hangt een heel ander prijskaartje aan.
Kan best zijn dat de oorzaak niet bij Tele2 ligt, maar bij de netwerkbeheerder (KPN). Ik hoop voor je dat je na het weekend snel weer verbinding hebt!
Het is nu inmiddels maandagavond, nog steeds een hele slechte verbinding hier. Ondanks beloftes, geen monteur gezien. Duurt nu al 5 dagen.
Badge +2
Hi evertedze,

Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ik kijk graag voor je na wat de status is van de monteur.

Groetjes Christel
Hi Christel,
Bedankt voor je reactie!
Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel.
Na 8 dagen nog steeds geen stabiel internet, tv en telefoon. Volgens de KPN monteur ligt het probleem bij Tele2. Die blijft het makkelijk opnemen en ons van het kastje naar de muur sturen. Wij verwachten dan ook wel een vorm van compensatie.
Niets dan ellende met Tele2. Nu weer een 2e weekend voor de deur zonder verbinding. Gisteren en vandaag voor de zoveelste keer gebeld. Er zou een monteur komen van Tele2 om de verbinding in de buitenruimte te repareren en ze verzekerde mij ervan dat ze het nog voor dit weekend in orde zouden maken. Maar zoals verwacht, er is weer niets gebeurd. Waardeloze provider. Onbetrouwbaar.
Reputatie 7
Badge +4
Voor de periode dat de dienst niet heeft gewerkt hoef je geen abonnementskosten te betalen. Dat kunnen ze berekenen zodra het weer werkt.
Badge +2
Hi evertedze,

Rot dat je nu al meerdere dagen zonder diensten zit! Ik zie dat je storingsmelding in behandeling is. Er komt dan ook zo snel mogelijk een monteur naar de centrale om de aansluiting te repareren óf om je aan te sluiten op een poort die wel werkt. Per SMS zal je geïnformeerd worden over wanneer de monteur staat ingepland, je hoeft hiervoor niet thuis te blijven.

Betreft de compensatie; wanneer de storing is opgelost zal ik dit voor je oppakken en verwerken.
Hi Christel,
Bedankt voor je reactie!
Wij horen al de hele week, dat we ingepland staat en dat de monteur contact met ons zal opnemen. Maar het gebeurd steeds niet. Donderdag werd ons gegarandeerd dat het nog vóór het weekend opgelost zou zijn. Zoals het er nu uitziet, zullen er wel weer een aantal dagen over heen gaan. Wij begrijpen niet waarom het zo lang moet duren. Wanneer ben je eigenlijk urgent bij Tele2?
Reputatie 7
Badge +4
Urgent? Nee, bij de consumentenproducten is iedereen gelijk. Dat is de Service Level Agreement van KPN. (die het koper netwerk beheerd). Je kan urgentie / prioriteit / garantie op reparatie tijd etc. krijgen bij zakelijke producten. Tele2 sluit dan een hogere SLA voor die lijn met KPN af en daar betalen ze ook extra voor (en de zakelijke lijn is daarom ook duurder).
Badge +2
Er wordt een monteur ingepland, van Tele2, met betrekking tot de storing vanuit de poort. Ik wil je vragen de SMS met datum af te wachten, excuses voor het ongemak.
Vandaag dag 13. Nog steeds NIETS gebeurd. Geen internet, geen tv en telefoon. Kan niet thuis werken, geen transacties doen of mijn mail ophalen en Tele2 vindt dat we rustig moeten afwachten!