beantwoord

Contractovername

  • 12 juli 2018
  • 1 reactie
  • 165 x bekeken

In verband met verhuizing wilde ik een contract overnemen van de vorige bewoner. Ik krijg een mail dat het niet gelukt is maar geen uitleg. Klantenservice kan mij ook niet verder helpen. Ik moet nu een brief posten???

Kan iemand mij hier helpen?
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 13 juli 2018, 09:02

Hi Veertje1966,

Ik zie op het account geen registratie van een contractovername.

Dit hebben we - in een brief - van jou en de oude contractant nodig om het contract over te kunnen nemen:
Naam, adres en geboortedatum
Rekeningnummer
Naam van de bank
Vermelding van plaats en datum van ondertekening
Handtekening
Kopie identiteitsbewijs
Kopie van de bankpas
Mobiele nummer
E-mailadres

Let hierbij op dat je de scans in zwart/wit maakt.
Het is belangrijk dat jullie de aanvraag allebei ondertekenen. De brief met jullie handtekeningen stuur je vervolgens naar:
Tele2 Nederland BV
T.a.v. Contractovername
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn

Groetjes,
Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi Veertje1966,

Ik zie op het account geen registratie van een contractovername.

Dit hebben we - in een brief - van jou en de oude contractant nodig om het contract over te kunnen nemen:
Naam, adres en geboortedatum
Rekeningnummer
Naam van de bank
Vermelding van plaats en datum van ondertekening
Handtekening
Kopie identiteitsbewijs
Kopie van de bankpas
Mobiele nummer
E-mailadres

Let hierbij op dat je de scans in zwart/wit maakt.
Het is belangrijk dat jullie de aanvraag allebei ondertekenen. De brief met jullie handtekeningen stuur je vervolgens naar:
Tele2 Nederland BV
T.a.v. Contractovername
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn

Groetjes,
Patrick van Tele2