vraag

contract te vroeg ingegaan

Hallo,
Ik heb internet aangesloten van tele2 met als startdatum 8 oktober (zo staat dat ook in de brief die bij de router zat) echter kreeg ik een mail dat het al 3 oktober is geactiveerd. Mijn internet deed het pas echter op 8 oktober laat in de avond. Gelieve geen kosten in rekening te brengen van 3-8 oktober. Is het daarnaast mogelijk om een JBl speaker toegestuurd te krijgen ivm. de lopende actie?
Mvg

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Jbl speaker was een actie bij een mobiel abonnement?
Reputatie 4
Badge
Hi,

Heb jij je internet toevallig aangevraagd op 3 oktober? Pas wanneer je internet daadwerkelijk werkt begint je facturatie. Over de speaker kan ik niks zeggen, maar dit lijkt mij niet.
Jbl actie is lopend bij vast internet.
Ik heb in september internet aangevraagd met startdatum 8 oktober. Ik kreeg dus een mail dat het 3 oktober al zou worden aangesloten, maar internet deed het pas op 8 oktober. Gaat tele2 nu kosten in rekening brengen voor 3-8oktober. En uberhaupt waarom mij dan een mail sturen dat het als is geactiveerd op 3 oktober(zonder mijn toestemming) en einddatum op 3 oktober 2019 zetten?
Tevens heb ik geen wachtwoord ontvangen in mijn welkomsbrief, noch in de mail
Reputatie 7
Badge +4
Ik kan helemaal niets vinden over die JBL actie bij vast internet. Kun je daar eens een link van plaatsen?
Reputatie 5
Badge +3
Als de eerste dagen een storing was op je vaste internet kunnen we inderdaad kijken naar een vergoeding voor de eerste dagen. Zou je hiervoor een privébericht kunnen sturen met je naam, volledig adres en geboortedatum?

Hier stuur je een privébericht naar Jasper

Tevens is er bij mij ook geen JBL actie met vast internet bekend. Heb je hier misschien een link voor?
https://www.tele2.nl/shop/thuis/internet-abonnement/?_ga=2.186786792.1789157911.1539256413-1543824019.1539256413
Reputatie 5
Badge +3
Die actie bedoel je. Mijn excuses. Deze actie is er sinds 8 oktober en geld dan eigenlijks ook alleen voor de mensen die vanaf die datum registreren. Ik kan je dan ook helaas geen JBL product geven.

Reageer