vraag

Cleverdog camera installeren

Mijn Clever Dog camera (soort babyfoon) kan geen connectie maken met mijn Wifi. De camera is geschikt voor Iphone en Android toestellen. Na de APP gedownload te hebben de instructies gevolgd. Mijn mobiel zoekt de camera en dan moet je die verbinden. Daarna kom je terug in de wifi settings van de APP en moet je je thuis wifi instellen. Tot dan knippert de wifi van de camera nog blauw, wat goed is. Totdat je klikt op Add device en dan gaat het mis. De wifi verbinding met de camera wordt verbroken en het wifi lampje op de camera wordt rood.

Heb hier al meer proberen over gelezen maar deze mensen zaten bij KPN en hebben het volgende veranderd:

''k had hetzelfde probleem totdat ik in het configuratiemenu onder Start-WLAN-Security de WPA/WPA2 client omgezet heb naar WPA2 Only. (Experia modem)
Hierna ging het koppelen met de wifi perfect.''

Alleen ik kan dit niet vinden bij het inloggen op mijn modem...

wie kan mij helpen???
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Dat hangt wel van het type modem af. Bij mijn modem staat het hier:

Welk type modem heb je?
Reputatie 4
Badge +1
Hallo,

Zover ik het zie heb je en ZTE modem.. Alles lijkt goed ingesteld! Wat dan de oorzaak kan zijn........ Geen ervaring met het instellen van een cleverdog 🙂
Ik zal kijken of ik nog wat meer kan vinden.. Maar vanuit ons lijkt alles goed ingesteld.

groetjes,

Mario van Tele2