vraag

Bij overstap Tele2 eerst oude modem en 1Tv ontvanger dan overname

• 23 juni 2020
  • 1 reactie
  • 97 x bekeken

Ik vraag Tele 2 om overstap op het adres was de snelheid niet haalbaar voor Tele2 

ik eiste de 2e Tv ontvanger . Lastig om een goed beeld te krijgen een storings monteur komt maakt het in orde  ADSL kan makkelijk een VDSL modem aan nummer over genomen, Bel je  TELE 2  krijg je 9 mensen aan de lijn. Een Technicien  beweerde dat het gewoon mogelijk is , na een aantal keren bellen. Krijg je eindelijk een  behulpzame medewerker die beweerde dat het 2e modem wel mogelijk is de VDSL dat wordt via zr bedrijf en 2 modems gestuurd. 

Wie schetst mijn verbazing Tele2 zegt het abonnement op en brengt kosten van 230 euro inrekening  omdat het abonnement opgezegd  is geworden. 

1 reactie

Het abonnement is niet opgezegd ik heb gevraagd naar  de 2e TV  ontvanger en dus het nieuwe modem. Er is niets opgezegd als TELE2 zegt T-Mobile is ons zuster bedrijf waarom zeggen ze dan het abonnement het op en brengen kosten van 230 euro in rekening. Er is totaal geen sprake geweest van opzegging.  Als Tele2 geen 2e TV ontvanger kan leveren waarom het abonnement laten ingaan komt er na door drammen een mionteur die het wel constateert. Tele2 beweerd dat als de monteur dat zegt dat het dan wel mogelijk is dus 2de ontvanger komt maar dan wel via T-Mobile.

Feit is ik heb niets te maken met T-Mobile ik heb TELE2 gevraagd dan moet je het abonnement niet aan nemen en laten toch eenzijdig opzeggen en overhevelen aan T-MObile met toren hoge kosten 

Reageer