Bevestiging telefonische afspraken over nieuw contract?

• 18 juli 2019
  • 1 reactie
  • 118 x bekeken

Gisteren ben ik overgestapt naar een andere provider met een goede deal voor internet en tv, mijn huidige contract bij tele2 loopt eind augustus af.

Vanochtend belt tele2 mij op om een tegenaanbod te doen. Best een goed aanbod dus ik ging accoord. Ik heb dus de nieuwe provider direct weer opgezegd, en verwachte een bevestiging van tele2 met de nieuwe contract gegevens. Het enige wat ik echter heb ontvangen is dit mailtje:
Beste meneer *******,

Je bestelling bij de andere provider is geannuleerd. Je abonnement bij Tele2 loopt gewoon door en je hoeft zelf niets meer te doen. Meer weten Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op tele2.nl/klantenservice of bel 020-754 4444. We houden contact. Tele2

Uit dit mailtje klinkt het meer alsof mijn oude contract gewoon doorloopt zonder wijzigingen of korting. Kan ik later nog een mailtje verwachten met het afgesproken nieuwe contract/tariefen?Of is er iets misgegaan?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hé Juxtaposition,

Als je nog geen e-mail hebt ontvangen over het nieuwe aanbod dan ben ik bang dat deze (nog) niet ingevoerd is, je hoort namelijk direct een e-mail te ontvangen namelijk. Je kan ook via mijntele2 kijken of er een nieuw contract voor je ingevoerd is.

Ik kan ook een voor je kijken maar heb dan wel je gegeven nodig in een privébericht:

• Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin