Feiten:1. verhuisd.
- nieuw Tele2 abonnement met kastje
- kabel kastje naar muur met telefoonstekker
- prima bereik met wifi
- met name 's avonds haperend en wegvallend internet
- wie is verantwoordelijk voor eventueel een verkeerde kabel in de muur ?
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Bedankt voor je bericht huybens1.
Ik heb je verbinding gemeten en het eerste wat opvalt is dat je verbinding maar 8,3mbps haalt terwijl er 15mbps maximaal mogelijk zou moeten zijn. Dit is het eerste aandachtspunt waar we mee aan de slag moeten voordat we verder kunnen kijken naar problemen die alleen in de avond optreden. Zou je mij kunnen vertellen hoe en waar je het modem hebt aangesloten?
Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel bericht
Ik heb je verbinding gemeten en het eerste wat opvalt is dat je verbinding maar 8,3mbps haalt terwijl er 15mbps maximaal mogelijk zou moeten zijn. Dit is het eerste aandachtspunt waar we mee aan de slag moeten voordat we verder kunnen kijken naar problemen die alleen in de avond optreden. Zou je mij kunnen vertellen hoe en waar je het modem hebt aangesloten?
- Welk type aansluitpunt heb je en in welke kamer zit deze?
- Hoe lang is de kabel van het modem naar het aansluitpunt?
- Is deze kabel rond of plat?
- Maak je gebruik van splitters, kroonsteentjes, aansluitdoosjes oid?
Ik hoor graag van je!